perfect

ik had fouten gemaakt omdat ik niet handig ben met de pc maar ben altijd beleefd en vriendelijk geholpen.

Super snelle levering en heel goed verpakt.

Bestelling naar tevredenheid

Via de zoekmachine kwam ik bij De Egel terecht, die betaalbaar aanbood wat ik nodig had. Toen ik nog verder wilde zoeken naar andere artikelen (stencils en inkt), bleek de website zelf wel minder gebruiksvriendelijk vanwege onoverzichtelijkheid. Later bleek via de zoekmachine dat ze een artikel wèl hadden terwijl ik die op de site niet kon vinden. Eén artikel bleek ook niet leverbaar, maar dat werd goed en snel opgelost via de e-mail waardoor ik als tevreden klant 'de deur weer uit ga'.

Leveringen altijd compleet, met iets extra’s.

Bij telefonisch contact beleefd te woord gestaan, en goed geholpen.

Is goed

Altijd netjes verzirgt

Duidelijke site Goede afhandeling van de order Netjes verzorgt met altijd extraatjes bij het pakketje. Echt top!!!

was nietzo als ik had bedoeld

Na telethons contact is het op gelost

Altijd positief

Ga zo door

Mijn ervaring met De-Egel is altijd goed geweest.

D.w.z. de zending is prima, altijd vroeger dan ik had gedacht. Omdat het pakket naar België moet worden verstuurd. En dan ook altijd een leuke verrassing meegesruurd. Dankjewel Egelteam. Hartelijke groeten, Anneke Devriendt.

Goede en snelle service! Altijd leuk om een klein cadeautje bij de levering te krijgen. Zeer tevreden!

Groot assortiment. Snelle bezorging. En altijd leuke verrassing.

Snelle levering, geweldige kwaliteit

Eerste ervaring met de Egel was meteen prima. Snel geleverd en met nog een leuk cadeautje er bij ook!

alles goed en in prima staat ontvangen en steeds op de hoogte gehouden

Weer een leuk kadootje bij mijn besteling

Snel geleverd netjes verpakt Volgende keerbestel weer bij De Egel

Altijd netjes bezorgd

Mooie prijs goede service met wat Goodies er extra bij.

super dik tevreden

een snelle levering veel infomatie bij de bestelling een woordt top bedrijf

snelle bediening.

ik ben blij om De Egel te leren kennen. De snelle service na een bestelling is mooi meegenomen. Ook een bedankje voor het geschenkje al doe ik niet aan stempels.

Super netjes en snel geleverd

Goedemorgen Egel Bedankt voor de nette en snelle levering En de verrassing die erbij zat super leuk

Keurig netjes

Netjes verpakt en ook nog iets extra's, hele leuke verrassing. Zeer klantvriendelijk.

Altijd snelle en correcte levering

De bestellingen komen altijd netjes verzorgd binnen. Ook zit er altijd een presentje bij, wat erg gewaardeerd wordt.

Fijne af levering en snel

Fijne webwinkel snel in leveren van de hobby materialen

Goed verzorgde levering van de producten die ik daar besteld heb. En ook nog snel, en meestal een klein presentje erbij

Ene dag bestellen, andere dag in huis mét zelfs nog een cadeautje erbij! Super leuk!

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES