Filter

Geweldig. Een 10

Altijd super verzorgd

Mijn bestelling weer netjes en snel ontvangen. Was weer super verzorgd en een leuke verrassing erbij. Nog bedankt daarvoor.

Zo leuk altijd een cadeautje erbij. Ik vind het wel jammer dat ik vaak stempels krijg terwijl ik nooit stempel

Geweldige website

Fijne website, veel keus, snelle levering. Leuke aanbiedingen en kortingen. Een aanrader

Uitstekende service en snelle levering top gewoon altijd goed

Uitgebreid aanbod, snelle en verzorgde levering.

Ik ben zeer tevreden over het aanbod van De Egel. Ook de levering gebeurt verzorgd, correct en stipt. Twee minpuntjes: - als je een bestelling ingeeft van veel diverse stickers is het raadzaam om even alles te controleren alvorens door te sturen. Meermaals verdwijnen je ingegeven artikelen terwijl die controle nog bezig is en kan je opnieuw beginnen, dat is frustrerend. Graag de bestelling open laten staan minstens tot middernacht. - voor klanten uit Vlaanderen zijn andere regels van tel i.v.m. de verzendingskosten. M.i. is dat achterhaald, ik betaal nergens meer dan Nederlandse klanten als de levering gebeurt door PostNL. Graag dezelfde voorwaarden voor Vlaamse klanten.

Altijd goed en op tijd bezorgt!

Goed bedrijf

Goede kwaliteit en vlotte leveribg..

Prima snelle levering

Weer mooie hobbyspullen besteld. Snelle levering, vaak goedkoper dan andere sites, netjes en degelijk verpakt verzonden. En zo leuk dat er altijd een attentie bij zit.

Bestelling snel en goed verzorgd binnen

Vlot en betrouwbaar

Al jarenlang concequent betrouwbaar en vlugge levering

Zeergoedeservice

Bestelling altijd netjes op tijd goed verpakt en ook nog kadootje

Prima service en prijs-kwaliteit verhouding.

Ik ben heel tevreden over de Egel... De service en klantvriendelijkheid is heel goed. De prijs-kwaliteit verhouding is ook prima... en een ruim assortiment. Regelmatig leuke aanbiedingen en/of kortingen... Ik kan het echt aanraden om hier een bestelling te doen. Voordeel is ook dat je geen verzendkosten hoeft te betalen vanaf € 20,-... Een echte hobby-webshop voor alle hobbyisten.

Al jaren bestel ik hier mijn hobby materialen. Snelle levering van de producten.

snelle levering, goede communicatie en leuke attentie erbij

Fijne webshop. Veel keus, wordt snel bezorgd.

Grandioos

Altijd op tijd

Veel artikelen en altijd een extraatje bij je bestelling.

Erg goed

Zit altijd ern kadootje bij

fantastisch snel geholpen

Alles lekker snel in huis,en nog een cadeautje toe,bedankt

Bestelling wordt snel bezorgd. Bedankt voor het kadootje wat er bij zat.

Fijne winkel

Veel keuze en nooit verzendkosten boven de 20 euro. Top!

Topzaak

Snel verzonden,altijd leuk extraatje erin,zeer tevreden !@@

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES