Filter

Mijn ervaring met de Egel is prima

Mijn ervaring met de Egel is prima je krijgt het vlug en goed thuis.

Uitmuntend!

Levering kwam zeer snel Zag er goed verzorgd uit en je krijgt altijd iets erbij wat erg leuk is. Ff een tip: Ik vind de artikelen in de webwinkel Soms moeilijk te vinden. Staat allemaal in het Engels wat ik erg vervelend vind

Mooi verzorgt pakket en geweldige servit

Zie boven

Levering altijd perfect

Gezellig altijd iets extra's erbij

Prima webshop!

De levering ging sneller dan gezegd!

Ruime, keuze, snelle bezorging

Er is heel veel keuze met nette prijzen. De website vind ik ietwat onhandig. Maar als je veel te kiezen hebt moet je ook even zoeken. Pakketje was snel bezorgd en heel netjes verpakt. Zat zelfs een extraatje bij.

Snel en correct

Snel en correct, als iets niet meer voorradig is, krijg je mail, en alles is snel in orde.

De bestelling wordt snel geleverd. En er zit altijd een presentje bij.

Super Goedemorgen website

Ik ben al jaren een egel fan. Super snelle levering en een top service altijd een verrassing bij je bestelling. Nu ik niet meer in Rotterdam woont en zelf mijn bestelling afhaal doe mijn vriendin dat.

altijd prima

Bij een grote bestelling zit er altijd wel een verrassing bij, zo leuk!

Zeer vlotte service. Mooi materiaal.

Extreem vlot geleverd!

Heel tevreden

Tevreden altijd op tijd bezorgd en een leuke verrassing

uitstekend

Duidelijke site, sneller geleverd dan vooraf gemeld.

Altijd tip top in orde

Heel tevreden

Geweldige online hobby winkel

Een hele fijne winkel, met goede klantenservice, ik bestel hier al jaren, een aanrader.

Scrapbook insteekhoezen besteld Goedkoop en erg goed!

Altijd snelle levering

Vandaag besteld binnen een paar dagen in huis. Extra leuk altijd iets toegevoegd aan de bestelling.

Gewoon erg goed

Snel geleverd en alles precies zoals afspraak en in vergelijking met anderen niet fuur

alles perfect

Dit bedrijf kan het niet beter doen. Het is TOP.

Snelle, correcte .evering

Snelle correcte levering

Duidelijke website sneller service

Duidelijke website sneller service goede materialen

De bestellingen zijn soms erg lang onderweg ik wacht al bijna 6 weken op een bestelling!!

Het wachten op mijn bestellingen vind ik vervelend ,een bestelling van medio april is wel geleverd maar een bestelling van eind maart niet

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES