Filter

De bestelling wordt de vlg dag bezorgd

Bestellen is eenvoudig. Grote keuze uit veel artikelen

Fijne en betrouwbare webwinkel

Altijd snel verzonden, goede klantenservice en altijd een leuke verrassing in je pakket. Fijn dat het vanaf 20 euro gratis verzenden is. Dan bestel je sneller.

Kortom àlles oké.

Snelle correcte levering.

jullie zijn toppers heel blij met jullie

heel blij met jullie

Keurige levering

Alles wat besteld was zat erin. Prima verpakt in doos en snelle levering.

Goede website.als er al een probleem is, is het met een telefoontje snel opgelost.

Tevreden,

Snelle levering, keurig verzorgd, een leuke attentie, ga zo door,

Kan niet beter

Goed en snel geleverd

Op donderdagavond besteld en op zaterdagmiddag had ik mijn pakketje al in huis. Super! Netjes ingepakt, met een cadeautje, helemaal leuk!

Ik had een super snelle bezorging heel hartelijk bedankt ben er heel blij mee dank je wel

Snelle levering Keurig verpakt Presentje erbij Topkwaliteit

Goede prijzen, snelle levering, het nieuwste van het nieuwste en niet te vergeten altijd een leuk extraatje.

Een 10!

Altijd goede en snelle service.

Leuke en betaalbare knutselspullen

Overzichtelijke site, betaalbaar en hebben heel veel direkt op voorraad. Altijd netjes en goed verpakt

Zeer goede webshop

zeer snelle en goede levering. Tevens altijd een kleine verrassing. Fantastisch.

Snelle levering en een heel leuk extraatje erbij.

Hele prettige ervaring

Indien voorradig snelle levering en altijd een leuke attentie en niet onbelangrijk....vanaf 20 euro gratis bezorging

Vlotte service

Snelle sevice

Heel tevreden, altijd op tijd en accuraat!

heel goed en leuk.

Heel goed, en als ik wat vraag staan ze mij altijd leuk te woord . Ziet er altijd verzorgd uit. Ook leuke Attentie, Dat is Prettig winkelen op internet bij U Vriendelijke groet Gretha Engels En Vriendinnen

Heel snel in huis

Hele goede verzending en heel netjes verpakt

Ik werd oprecht verrast

Levering kwam snel. Niet alleen wat ik besteld had kwam, maar ook hele leuke Pons plaatjes en prachtige voorbeelden van kaarten die ik zou kunnen maken. Dat was heel welkom. Bedankt.

Goede service, snelle levering.

Mijn bestelling werd netjes geleverd. Vooral leuk ook omdat er nieuwe informaties toegevoegd waren.

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES