Filter

Snelle levering met cadeautje

De door mij bestelde artikelen zijn snel verzonden. Altijd leuk een verassing tegen te komen in het pakket.

Geweldige snelle en goede levering leuke attenties bij je bestelling in 1 woord geweldig

De ideale hobbywinkel

Ik bestel altijd via de webshop. Hele snelle verzending, en goed verpakt in een stevige doos. Heb je een vraag.... vriendelijk personeel aan de telefoon.

Prima behandeling van bestelling

Fantastisch en gelijk vertrouwd!

Had de Egel al eens in Kampen ontmoet en zij maakte gelijk indruk. Dus wat besteld voor kaarten maken. Goede services bij versturen €20 geen verzendkosten. En ik kreeg er twee cadeautjes bij, echt te gek. Echt een aanrader. Hartelijke groet.

Ben zeer tevreden over jullie. Heb alleen nog moeite om dingen te vinden op de site maar het lukt mij steeds beter .ligt niet aan jullie maar aan mezelf .ik kan moeilijk met de computer omgaan

Goede leveringen goede service leuk prijsje en altijd een extraatje bij je bestelling

weinig ervaring

deze ervaring was goed

Goed verzorgd

Goede service en vlotte bezorging.

Snel en netjes

Zo als ik al zeg snel en netjes verzorgd

Supersnel binnen, met weer een cadeautje.

Alles was heel goed verpakt En ook een snelle service

jullie levering is uitstekend

als ik bestel krijg ik gelijk een mailtje dat jullie het in behandeling hebben en vaak na 2 of 3 dagen heb ik mijn bestelling al binnen. super ga zo door

Snel

Heel snelle levering. En leuk cadeautje

Vlotte en nette thuislevering

Altijd weer een heel vlotte en vlugge afhandeling van de bestelling.

Veel in huis en snelle levering

Prettig altijd snelle levering

Snelle levering.

Zeer tevreden met wat ik heb besteld.

Helaas was de bulkverpakking wit linnenkarton niet leverbaar maar de rest is netjes verstuurd

Omdat het linnenkarton niet leverbaar was werd dat gecrediteerd maar de rest van mijn bestelling kreeg ik netjes toegestuurd zonder verzendkosten ookal kwam het bedrag nu onder de €20,- Zoals altijd een goede ervaring met de Egel en er zat ook een extraatje in de doos.

Vlugge levering

Vlugge levering

Fijne webwinkel

Topwinkel

Fijne goedkope hobbywinkel waar ik altijd mijn spullen koop.

uitstekend

vlot en correct geleverd met een leuk extraatje er bij

Bestelling wordt snel verzonden, hele goede verpakking een top be drijf

P

Oke

Een geweldige hobbyzaak.

Sinds kort de eerste bestelling gedaan .en alle is heel correct uit gevoerd. De bestelde bestelling , Ongeschonden aangekomen. Alles in goede staat. Erg prettig .Ook een compliment naar de Egel gestuurd. Alles is zo prettig afgehandeld. Daar zal ik wel vaker iets bestellen.

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES