Filter

een aanrader

altijd snel, keurig en verzorgde zending

Geweldig !!!

Ik heb al een paar keer wat besteld en ben daar zeer tevrede over . Snelle bezorging !!

Keurig verzorgd

Pakje was snel geleverd, keurig verpakt en er zat zelfs een presentje erbij. Een aanrader.

Voor het eerst een bestelling geplaatst. Ik was een beetje wantrouwend omdat ik nooit van deze hobby webshop gehoord heb, maar ik ben erg verrast! Ik kreeg er ook nog eens een gratis extraatje bij. Dit is zeker niet mijn laatste bestelling.

Was erg blij met mijn pakketje. Netjes verzonden, goed aangekomen. En het aller leukste waren de extra’s!!!

Nu weer goed,

Bestel al jaren mijn handwerspulletjes bij de Egel, ben hier erg tevreden over, zij hebben een zeer groot assortiment

Altijd netjes verpakt en goed geleverd.

Altijd een leuke attentie erbij in het pakket wordt zeer gewaardeerd. Netjes verpakt en alles is altijd nog geleverd, mis nooit wat bij de order.

Snel en correct

tiptop in orde

Super goede service

Is de eerste keer dat ik hier besteld heb, maar super goed geholpen toen bleek dat er 1 artikel niet was. En ook nog een leuk cadeautje erbij om leuke kaarten te maken.

Prima webwinkel

Zoals altijd, goede levering! En altijd een cadeautje!

Alleen de bezorging van dhl is slecht krijg een bericht dat het niet door de brievenbus gaat en een dag daarna gooien ze het gewoon door de brievenbus je zit voor niks te wachten en dit is niet de eerste keer dat ze dat doen de producten van de egel ben ik blij mee hennie

Snelle levering,goede prijzen

Had bestelling geplaatst in eerste instantie zag het er naar uit dat ik één week moest wachten voor ontvangst. En de volgende dag kreeg ik bericht dat het pakketje onderweg was en de dag erna zou ontvangen.

Goed !!

Goed en snel !! En netjes verpakt !!

super webwinkel

alles snel en netjes geleverd

goede hobby winkel

altijd alles op tijd als je er bestld en altijd een leuke verrassing ga zo door Egel

Heel tevreden met de geleverde hobby spulletjes

Vriendelijk geholpen en snelle levering met een leuk cadeautje

Prima geregeld

Koop hier graag

Bestelling snel binnen en er zit vaak een kleinigheidje extra bij de bestelling

Snel geleverd.

Snel en goed geleverd met een leuke attentie erbij.

Gewoon goed.

Duidelijke web-site, keurige levering.

Communicatie, bestelde artikelen, verpakking en bezorging is goed geregeld.

Super winkel

Goede service!!

Altijd juist geleverd.

MIJN ervaring met de Egel is heel goed

Wij zijn met vier Vriendinnen . Vinden het allemaal heel goed . Missen alleen nog wat kleuren Vierkant Karton Taupe 53 Paars of PURPLE 35 Maar als dat er niet is kunt u ook niks aan doen, komt wel weer eens hopen wij. Zit ook altijd een Attentie bij is leuk. Maar niet altijd het zelfde er in doen. Wij zijn zeer tevreden .Zou dat niet zo zijn dan bestelden wij niet zo vaak .WE vinden het leuk om bij u te bestellen Als er wat is Staan ze ons vriendelijk te woord . Vriendelijke groeten. Gretha. Namens alle vriendinnen

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES