Filter

erg goed

altijd mooi op tijd,leuke attentie bedankt daarvoor.

Ontzettend goeie website,zijn erg eerlijk als je iets bestelt wat onjuist is.

Gewekldig

Uitsluitend

Vlotte behandeling

Eerste bestelling goed verzorgd,na de kraam in kampen van de egel. Daar santoro gorjuss poppetjes kunnen we bestellen en gedaan . Bedankt voor de afhandeling bestelling Tot een volgende keer.

Mijn bestelling tot nu altijd netjes en goed ontvangen ook snel ben zeer tevreden

Altijd prima verzorgd en snel verzonden

Al jaren fijne ervaringen met jullie

Groot assortiment en uitstekende service.

De Egel heeft een groot en uitgebreid assortiment. De service is uitstekend en ze zijn heel klantvriendelijk. Ik vind het ook een groot voordeel dat je al vanaf een bestelling van € 20,- geen verzendkosten hoeft te betalen. En zeg nou zelf .. als hobbyist zit je daar al snel op... Vooral omdat je rustig kunt "shoppen" en omdat je van de uitgebreide keuze heel hebberig wordt... Tja, zo gaat dat... Dus al met al een heel goed bedrijf die echt bij iedereen aan kan bevelen.

Vlugge levering

Snelle verzending, ben erg blij ermee

Super blij dat deze winkel alles heeft wat ik nodig heb

Ben heel blij met deze winkel heeft alles wat ik voor mijn hobby nodig heb, wordt netjes afgeleverd, super blij met deze winkel

Alles weer prima in orde zoals altijd

Goede en snelle service

Heel tevreden en correcte levering

Het aanbod is ruim en overzichtelijk. Vlugge levering en mooi verpakt en correct

Goede en correcte bestelling en levering. Communicatie via mail verloop ook heel vlot. Bij bestelling is ook steeds een leuk creatief cadeau bij. Gewoon TOP !!!

Altijd leuk een pakket te ontvangen

Goed verpakt, snelle levering en altijd leuk om een pakket te ontvangen.

GOED!!

Leuke artikelen en snelle levering.

Zeer klantvriendelijk

Dat niet alles geleverd kon worden is zeer goed opgelost door een vervangende bestelling. Heel fijn dat dit per e-mail kon. Ook prettig, de communicatie per e-mail.

goede ervaring

ben goed tevreden over de verwerking. Het was voor mij de eerste keer

Snelle levering, met nog extra spulletjes erbij, top!

De webwinkel is prima. Nooit geen klachten, alleen vind ik dat je de producten slecht kan vinden. Dikwijls moet je het artikelnummer invoeren om het te kunnen vinden. Waarom niet alles onder Marianne Design of Craftlab? Geen kritiek hoor, maar kan het dikwijls moeilijk vinden. Groetjes Suzan ide

Snel en goed geleverd

Fijn om zo iets te bestellen, dat snel geleverd wordt

De bestellingen wat je doet zijn prima in gepakt

Toppers

Leuke webshop voor hobby materialen snelle levering van de bestelling. Al jaren maandelijks besteld

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES