Filter

Ze rammelen met je voeten

Bestelling gedaan. Nadat deze na meer dan 6 werkdagen nog altijd niet is verzonden en er geen uitleg komt waarom dat zo is, laat ik hen weten dat ik de bestelling annuleer en mijn geld graag teruggestort krijg. De volgende dag krijg ik 's morgens een mail dat men mij in de dag er over zal contacteren. Dit gebeurt niet. Maar 's avonds, nadat ze niet meer bereikbaar zijn, krijg ik wel ineens doodleuk de mail dat mijn pakket net in orde is gemaakt en wordt overhandigt aan post NL voor verzending. Nu kan ik dus weer fluiten naar mijn geld want ik moet dat ding dan weigeren en wachten tot het terug bij hen is en dan zullen ze dan wel lekker moeilijk doen zeker over het terugbetalen. Wat een rotzooi is dat daar zeg ineens! Laatste keer dat ze me daar nog zien.

Mijn favoriete webshop

Altijd een snelle levering en iets extra. Als ze iets niet hebben dan wordt het besteld. Ik ben al jaren fan van de egel. Ik kan het iedereen aanraden.

Altijd goed verzorgd en vlug.

Altijd goed verzorgd en dit keer wel heel vlot binnen, 1 dag!! Goede service ook.

Top bedrijf!

Snelle levering, goede prijzen. Niets op aan te merken.

Altijd stipt en prima in orde

Altijd stipt en prima in orde

Geweldige winkel webshop!

Ik ben altijd zeer tevreden. De Egel is vaak de voordeligste. En je krijgt altijd een mooi cadeau. Bijvoorbeeld een mooie stempelset van ASM. Snelle verze

Altijd 100%tevreden over deze winkel.

Alles goed op tijd

Vlugger geleverd dan vermeld met een leuke attentie erbij!

Vlugge en correcte levering

Steeds een goede en snelle service

Keurig en snel geleverd

Goed en snel

als ik een fout maak wordt dat perfect opgelost

Altijd een extra cadeautje

De bestelling wordt snel geleverd. Keurig verpakt en bij iedere bestelling ontvang je altijd weer een cadeautje.

Prima hobbyshop

Dit is mijn favoriet hobbyshop. Veel keuze en snelle levering. Prima service!

Goed aanbod snelle levering

Zeer klantvriendelijk!Snelle levering!! Keurig verpakt en ook nog een leuke attentie!

zeer goed

goede service altijd wat exstra fijne spullen

Mijn ervaring is prima. Het was super snel geleverd.

Geweldig bedrijf met goede service.

Altijd snel en goed verzorgd. Altijd wat extra’s.

geweldig

de bestelling is snel geleverd en er zit altijd een verrassing bij.

Goede ervaring

Snelle service.

Snelle levering en zeer tevreden

Ben erg tevreden bij ons is er geen hobbywinkel meer en makkelijk om dan te bestellen

De bestelling was netjes op tijd geleverd... en ook netjes verpakt Ik zou zeggen op naar de volgende bestelling ...

Fijne zaak

Snelle levering, prima service, altijd een extra

Die site voor hobbymateriaal

De beste webshop voor hobbymateriaal, altijd vlot geleverd en leuke attentie

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES