Filter

Goed en netjes

Snelle levering Een Sint/ Kerst cadeautje lekker op tijd. Dank hiervoor.

Goede webshop

Snelle service, netjes verpakt, goede producten met prijs verhouding. Ik shop er graag

Altijd goede service

Als er iets niet goed gaat even een berichtje of belletje en het is zo in orde.

alles is naar wens

Snelle levering en ze blijven goed bij de tijd van spullen die in omloop zijn. Een nadeel vind ik dat je nergens je kortingscode die je krijgt en bij de volgende bestelling kunt gebruiken kunt invoeren.

Mooi pakket

Super blij weer met mijn bestelling, werd netjes op de hoogte gehouden en er zaten 2 cadeautjes bij. Was ook weer netjes ingepakt. Bedankt weer

Vooraf gebeld over hoe mijn bestelling, transparante plastic eieren, verzonden zouden worden. Ze zijn snel en netjes geleverd. Ik heb nog 1 tip. De eitjes zijn in krimpfolie per 5 stuks verpakt. Zo zullen jullie ze inkopen. Door dat de helften in elkaar liggen, helaas toch wat krasjes. Misschien kunnen jullie producent overtuigen om er nog vloeipapier tussen te verpakken. Op naar het cijfer 10.

Snelle levering, en steeds met een leuk geschenkje erbij. Ben als Belg heel tevreden met jullie service. Sommige artikelen zijn niet voorradig, 't zou fijn zijn om een berichtje te krijgen als ze terug binnen zijn. Groetjes Huguette

Super geleverd

Super vlug mijn bestellingen goede kwaliteit altijd doen verpakt merci daarvoor

Altijd snel en prima in orde!!

Bij de Egel bestellen betekent altijd snel binnen en prima in orde. Plus een leuk presentje.

mijn bestelling is heel snel geleverd, en met een extraatje erbij.

Men is snel met verzenden.

Men is snel met verzenden.

Super goed

Goede service en snelle en goede levering

Gewoon geweldig

Uitstekende service.

Snelle afhandeling van bestellingen.

Snel en correct

Mijn zending heb ik op korte termijn onbeschadigd ontvangen.

Veel keuze. Altijd een presentje bij de bestelling en vragen worden snel beantwoord. Al lang een trouwe klant.

Uitstekende service,

Ik koop al jaren online van de Egel en ben altijd zeer tevreden.

Fijne winkel ik koop er graag

Altijd snelle levering, geweldig.

Heel correct

Heel gemakkelijk site om te bestellen en goed van prijs om het op te sturen. Zeker een aanrader

Super winkel

Ik heb een bestelling geplaatst en na 2 dagen al in huis geweldig

Het versturen van jullie gaat snel

Het versturen van jullie gaat snel…Alleen het versturen via DHL is bar slecht en dat houd mij het meeste tegen om iets te bestellen via Post.NL gaat hier stukken beter

De service is geweldig.

Top!!

Snelle levering en altijd ontvang je er een verrassing bij!

Snelle bezorging alleen bracht dhl het pakket rechtstreeks naar een dhlpunt.

Bestellen ging goed, bezorging was snel. Helaas is het pakket rechtstreeks bij het dhl punt geleverd. Mijn ouders beidde 80 + zaten thuis te wachten op het pakket en hebben niets ontvangen. Er is niet eens aangebeld! En dan brengen ze het pakket naar een dhl punt waar ze zelf niet kunnen komen met hun rollator. We weten nu niet wanneer het kan worden opgehaald, omdat we niet dagelijks iemand in de buurt nebben om op te halen. Of het komt omdat ze boven een apotheek wonen en men dacht ik ga niet een appartementencomplex binnen of dat de bezorger in tijdnood kwam. Feit is dat ze niet aan de deur zijn geweest maar wel zeggen dat er niemand thuis was

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES