Filter

Ruim assortiment

Niet duur en snel geleverd

Goed, beter en de egel is het best!

Als vast klant ben ik al jaren bij de egel. Over het algemeen vind ik het daar niet duur en hebben ze vaak alles wat je nodig heb. Word snel verzonden, binnen een paar dagen heb je het binnen ( al geven ze een week aan) Ook een klein cadeautje erbij is altijd extra leuk

Vlotte levering

Fantastisch, alles correct uitgevoerd en prima kwaliteit, ben al 12 jaar klant!

Kan niet beter! Alles loopt fantastisch daar!

Altijd alles op tijd en netjes ontvangen.

Fijne webwinkel.

Juiste artikel en snel geleverd.

Zeer snelle levering.

Snel verzonden.

Kwetsbare spullen goed verpakt.

kan alleen ,aar zeggen tot de volgende keer

Nette en snelle levering

Nette en snelle levering en altijd iets extra's in de doos

Snelle afwikkeling en gauw verzonden

Always a great experience

This is my favourite online shop! I keep coming back for years now. Always great service, nice surprises (gifts) and the possibility of free shipping to Portugal!

Fantastische winkel!

Ik bestel hier al jaren en ik ben altijd dik tevreden! Uitstekende klantenservice en een goed assortiment. En vaak een leuk cadeau erbij, een echte aanrader.

Super snelle levering

Een goede website, genoeg keuze en leuke aanbiedingen van alles wát met kaarten te maken hééft

GE-WEL-DIG!!!

Super super snelle levering! En een lief klein cadeautje! Bedankt Egel

Duidelijke website en snelle levering en een leuk extraatje. Dank jullie wel.

Mooie site en goede en vlotte leveribg.

Goede, snelle service!

Veel keuze en snelle bezorging

Oké

Correcte afhandeling van ee; aankoop

Geweldige snelle goede service en altijd een leuk presentje bij je bestelling

Zeeeer tevreden!

Uitgebreid assortiment, snelle levering, goedkoop, altijd iets extra, en zeer belangrijk: boven 20 euro aankoop geen verzendkosten!

Voldoende

Soms niet duidelijk door met automatisch betalen. Dan wordt de bestelling geplaatst al en kan er niet betaald worden. Verder tevreden met de aflevering.

lekker snel bezorgd goed op de hoogte gehouden

zondag 19 november besteld , dinsdag 21 november bezorgd fijn...........

het is goed

mijn ervaring is goed alleen was ik boos heb 3 klosjes stitch and do besteld heb 5 euro 99 verzendkosten betaald terwijl het in een envelop kan deze doos werd ook in mijn brievenbus gedaan verder alle lof hoor

Snelle en zeer goede service

Heel erg fijn dat alle spullen op voorraad waren, snel geleverd kon worden en je er een nette prijs voor betaald. Super!!

Snel geregeld en wat op blijkt gelijk teruggestort dus zeer tevreden. Gelukkig ook sneller binnen dan oorspronkelijk aangegeven

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES