Filter

Toppers

Leuke webshop voor hobby materialen snelle levering van de bestelling. Al jaren maandelijks besteld

Alles naar wens

Op tijd geleverd en goed verpakt.

Een fijne winkel.je wordt altijd netjes geholpen. Wat ik ook erg leuk vindt is dat er altijd wel een kleine verrassing bij het bestde pakket zit. Dat maakt het heel gevoelig om daar weer te bestellen. De pakketten zijn altijd goed verpakt zodat er niets uit kan vallen. Gebeurt het wel door weersomstandigheden dat het scheurt of dat er slecht mee is omgegaan dan kan je eventueel vervanging krijgen. Gewoon een uitmuntende winkel en personeel.

Goeie service en word altijd op tijd geleverd.

Snelle levering en altijd keurig verzorgd

Altijd goed netje en snel geleverd

Goede ervaring

Website werkt makkelijk en is duidelijk. Goede service

geweldig

goede service

Maar.... De bezorger heeft het pakje gewoon buiten bij de voordeur op de grond gezet. Een geluk dat het er nog stond toen ik thuis kwam en dat het droog was. Ik ben hier helemaal niet blij mee.

Weer alles goed gegaan snelle levering

Tot nu gaat het zeer goed Geweldig Mijn Drie Vriendinnen zegge dat ook als ik ze dan bel als Pakketje er is Zeggen ze dat is snel vinden ze ook fijn en die leuke attentie vinden ze ook heel erg leuk . ook daar voor onze hartelijke dank . Namens de dames , Hartelijke Groet Gretha Engels

Snelle levering en heel veel keuze uit 3D vellen .dikke duim

Goede online winkel

Fijne online winkel met veel assortiment en een snelle levering. Echt klantvriendelijk, top!

Zeer te vreden

Orders worden correct uitgevoerd altijd iets extra's er bij en snelle levering

Snel en goed verwerkt en bezorgd

Heb hier al eerder spullen besteld en was altijd prima.

Helemaal prima prettig als je iets besteld snelle levering blij dat het tot nu toe in de brievenbus past zeer tevreden

Altijd op tijd het is allemaal netjes verzorgd. Er zit altijd een cadeautje bij Ben eer tevreden

Pakje werd eerder geleverd dan ze hadden voorspelt.

Voor herhaling vatbaar

Snelle levering en leuke inspiratie folders aan de bestelling toegevoegd (Vind alleen persoonlijk de zoekfunctie op de site niet zo werken)

Eerste x besteld en gelijk pakket

Ik zal zeker nog eens een bestelling doen

Nog nooit problemen gehad met de egel en ik heb er al aardig wat besteld

Betrouwbaar

Vaak iets besteld, nooit iets te klagen gehad!

Snelle levering. Altijd een leuke attentie bij de bestelling

Mooie pakketje met leuke extra leesplezier voor ideeën!

geweldig.

altijd op tijd en geen verzendingen boven 20,00 euro.

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES