Filter

Fantastisch!

Mijn bestelling snel ontvangen, met een leuk kadoofje en diverse folders.

bestellingen komen altijd snel en netjes

IK heb een fijne ervaring met de Egel. De bestellingen komen altijd vrij snel en zijn netjes verpakt

Goede kwaliteit, snelle levering

erg vlot met de bestelling super

het zelfde als boven

Top bedrijf

Vlotte levering, zorgvuldig verpakt

Goede service, snelle levering en altijd iets extra s

Vlot met de bestellingen

Alleen jammer dat er niet altijd is wat je graag wil kopen

Ik heb geen opmerking het is altijd keurig verzorgd

Ik moest niet lang wachten voor dat mijn bestelling afgeleverd was

Als je wat besteld dan krijg je een mail en dan staat er in dan je een week later wordt bezorgt.Maar dan wordt het binnen paar dagen opgestuurt,dus je hoeft geen week te wachtte. Het wordt snel en netjes bezorgt en je spulletjes worde nwtjes afgelevert.,....

Super winkel

Als ik wat zoek stellen ze me nooit teleur. Ook nu, ik wilde achtergrond papier voor Hollandse kaarten. Mijn zoekopdracht gaf meer aan. Ook snijmallen en een mooi ideeën boek Kreeg hulp bij het zoeken van prachtig glitterkarton waarvan ik wist dat ze het hadden. Maar ik kon het zelf niet terug vinden. En kreeg als extraatje nog mooi achtergrond papier en mooie plaatjes.......... Elke keer een leuke verrassing als je pakketje binnenkomt.

prima verzorgd

Mijn bestelling zag er prima verzorgd uit en ik kreeg ook nog een goody

Prima levering

Snelle en goed verpakte levering

Fijn bedrijf

Word online keurig geholpen komen hun afspraken perfect na.

Zeer goede webwinkel

Ik bestel hier vaak en altijd snel en netjes geleverd

Altijd Prima

Een prettige winkel met snelle levering.

heel netjes verpakt en snelle levering

ik ben tevreden

Snelle , correcte SERVICE

Ik zal zonder aarzelen in de toekomst bij jullie bestellen. Had de vraag of u promotie materiaal kan opsturen dat deed u .. Maar 1 ding zou ik nog durven vragen hebt u kleine geschenkje voor kinderen van minderbedeelden in alle leeftijd categorieen voor onder de kerstboom sleutelhangers die ze kunnen maken bv ????

De juiste winkel voor aparte dingen

Op internet zag ik een oplossing voor machinaal borduren,wat veel geld bespaard. Dan ga je een zoektocht doen op internet. Als eerste kwam "de egel" naar voren. En als nederlander let je op de centen.. Het werd voor de goedkoopste prijs aangeboden. Dus direct maar een paar meer besteld. De betaling ging snel en binnen een paar dagen werden de artikelen bij mij thuis afgeleverd. Heb ik weer iets nodig dan ga ik eerst bij deze winkel kijken Bedankt voor de snelle levering en perfectie service.

Zeker goede service

Snelle uitstekende verzorging van mijn bestelling

Gewoon geen klachten, alles piekfijn verzorgd met een vlotte uitvoering , en zelfs een leuk extraatje dat mijn dagje helemaal opfleurd. Dank jullie wel

Helemaal goed

Mijn bestelling was binnen een paar dagen al binnen. Goed verpakt. Top

Efficiënt

Altijd alles netjes verpakt en snel geleverd

Altijd je bestelling snel en goed geleverd.

Uitstekend geleverd en altijd een leuk extraatje.

Snel en goed geleverd met een verrassing.

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES