Filter

Goed maar iets was onduidelijk.

Ik ben blij van mijn producten, maar ik wist niet goed dat de losse vellen niet voorgesneden waren. Misschien heb ik niet goed gelezen, het kan ook mijn fout zijn. De eerste site waar ik ooit gerief kocht voor kaartjes te maken, was er een duidelijk onderscheid tussen knipvellen en voorgesneden vellen met 3D figuren. Ik ken er niet zoveel van, vandaar dat ik verward was toen ik 3D figuren kreeg die ik zelf nog moet uitsnijden. Dat is voor mij niet zo eenvoudig, vandaar.

Fast and correct delivery!

Always everything is ok! Good information about everything!

Wederom goede ervaring

Mijn ervaring is goed. Altijd snel geleverd en heb al een paar keer gehad dat er een extraatje bij mijn bestelling zit. Ben zeer tevreden.

Snel en keurig netjes geleverd

Prima online shop

Alles was heel erg in orde en zeer snelle levering. Met als kers op de taart nog enkele leuke goodies erbij.

Altijd goede afhandeling

Goede servive bij foutjes.

Goede hobbywinkel, snelle levering en altijd een gratis product bij de bestelling.

Snelle levering, de goedkoopste, ruime sortering en altijd een extraatje.

Snelle correcte versturing

Overzichtelijk, snel en betaalbaar.

Prettige site, ruim assortiment, goede prijzen en snelle levering. Erg tevreden over De Egel en fijn dat ik ze gevonden heb.

bijna alles wat ik nodig heb om kaarten te maken

goed, snel en klantvriendelijk

Super blij met de Egel

Heel snel mijn bestellingen in huis,

Grote sortering

vlug en netjes geleverd

Goede levering

Zeer goed.

Zeer snelle service en altijd iets extra’s erbij.

zoals altijd zeer correct en snel

Al jaren super tevreden met de Egel ! Correct en snel

Alleen maar lof

Zoals ik van de Egel gewend ben als vaste klant heb ik alleen maar lof voor ze. Correcte levering, goed verpakt en altijd een attentie erbij die ik ook erg leuk vind.

Snelle verzending en leuk presentje

Goede communicatie en snelle levering.

Geweldig, mooie sites duidelijk.

Mijn ervaring met de Egel is heel goed. Het pakket wordt snel geleverd. Nooit geen beschadigingen aan de pakketten. Soms zit er iets extra's bij in. Top!

Altijd correct

Altijd correct en behulpzaam

Groot asdortiment en vlotte en verzorgde levering.

De egel heeft veel op voorraad, daar ben ik wel heel blij mee. plus dat ik het snel binnen had

180 Beijerlandselaan

Rotterdam 3074ES