Snelle verzending , goede service

Product uit voorraad leverbaar Goede klantenservice (Kelly) Snelle verzending

prima ervaring

Goede en duidelijke uitleg gekregen over versterkers, platenspelers en boxen tijdens luistersessie. Daarna online mooie set gevonden voor een goede prijs. Goede service achteraf

Professional, en nemen de tijd voor je.

Bij binnenkomst vriendelijke ontvangen. Goede uitleg en overal de tijd voor genomen.niet sturend naar een bepaald product, zeer professioneel. Lekker kunnen luisteren naar meerdere speakers onder het genot van een bakkie koffie.

Volgens mijn verwachting , prima

Volgens mijn verwachting , prima

Snel geleverd, goed verpakt en keurige prijs

Oplossingsgerichte medewerkers en zeer deskundig op audio vlak

Ik was al maanden en maanden aan het kijken om mijn complete thuisbioscoop te vervangen. Deze set had ik ongeveer een jaar of 12. Geregeld keek ik ook op de site van Doublepoint om te kijken naar leuke sets voor een leuke prijs. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en ik wilde gaan bestellen, via de website nog de nodige vragen gesteld waarbij ik werd geattendeerd op de nieuwe lijn van Klipsch. 6000f II, 500 C II, 500 M II, 500 SA II, receiver Denon X3700 en SVS sb 2000 pro sub. Al met al een enorme upgrade voor een zeer aantrekkelijke prijs. Qua levering kreeg ik alles door miscommunicatie in 3 etappes. Dat vond ik wel wat vervelend. Daarbij werd de levertijd van de receiver wel erg laat. Zou nog 1.5 maand duren, echter samen met de collega’s hier goed uitgekomen en is het de X4700 geworden van Denon. Ik ben super tevreden over mijn set en de geboden oplossing. Alles draait nu als een zonnetje alleen nog finetunen. Heel erg bedankt voor het meedenken en een super oplossing.

Super goed

- Goed advies - Snelle levering - Goede service - Goede betaalmogelijkheden -Vriendelijk

Oplossing op maat

Ik ben uitstekend geholpen door Fabian nadat ik het vermoeden was dat we wat fout was met mijn versterk/platenspeler. Na alles getest te hebben, zijn we met een gerust hart terug naar huis gegaan. Service is perfect en de mensen zijn aardig!

Top!Top!Top!

Helaas mijn bestelling was toen out of order .. en op de kop toe nog einde reeks ... niet meer verkrijgbaar , na 2 maand wachten , het nieuwste model in de bus gekregen en jawel voor de zelfde prijs ..

Snel en volgens afspraak !!

Alles volgens afspraak en goed aangekomen !

Gewoon goed :-)

Via de chat mijn vragen kunnen stellen en met deskundig advies beantwoord omtrent het aanschaffen van een subwoofer ter ondersteuning van een 7,0 set eerder aangeschaf bij Doublepoint. Keurig volgens afgesproken bezorgmoment geleverd en de sub geeft mooie volle basklanken. Doublepoint ga zo door!!!

alles duidelijk, goed en snel geleverd!

alles duidelijk goed en snel geleverd!

Snelle levering van doublepoint

Snelle levering naar Belgie, Monitos speakers “ Edifier s2000 mk3 “, Zeer goed verpakt en uitstekende geluidskwaliteit. Gooi die soundbar maar buiten!

goede service en afhandeling en snel

de door mij gekochte cd speler van cambridge heeft een wat slappe lade vind ik maar daar kunnen jullie ook niets aan doen. verder prima product. Merkwaardig is wel dat de random altijd met nummer een van de songlist begint, maar dat stoort me verder niet.

Netjes op tijd afgeleverd

Prima aankoop, correcte levering, goede prijs.

Prijs valt over er te praten, vervoerder naar keuze. Kom daar eens voor elders.

Snel en netjes afgeleverd

Snel en netjes afgeleverd

Alles goed en duidelijk geregeld.

Super geholpen snel en vakkundig

Na overleg het product gekocht tegen een erg scherpe prijs. Volgende aankoop doe ik zeker weer hier.

Een goed advies heeft geleid tot een goede aankoop.

We zijn uitermate tevreden met de aangekochte platenspeler. We hebben wel twee aandachtspunten. Bij de aflevering, we hadden het apparaat binnen een dag in huis, werd rond etenstijd gebeld en toen we gingen kijken stond er niemand voor de deur. Het was dat we in de straat een bestelauto zagen wegrijden dat we wat beter keken. En ja hoor. Daar stond naast de deur de doos met de platenspeler op de grond. Misschien is dat tegenwoordig normaal, maar wij vonden dat toch wel gek om een doos met een duidelijke inhoudsomschrijving zo naast de deur te zetten. Ons tweede punt of beter gezegd onze vraag is of er voor het controleren van de door ons ingestelde arm een monteur voor handen is die de instellingen kan controleren of zelfs eventueel kan bijstellen. Nogmaals we zijn tevreden over onze nieuwe Platenspeler. Met vriendelijke groeten Karel Kapel.

Goede producten en snelle levering

Na een luister sessie bij doublepoint, heb ik de Q Acoustics 3030i graphite Grey met de speaker stands besteld. Snelle levering. Prima geluid, en ziet er strak uit.

Ik heb op bij hun een Denon versterker gekocht op 26-4-2022. Later op dezelfde dag zag ik de versterker ergens anders voor minder. Contact opgenomen via de chat en bovenstaande voorgelegd. De man ging het even nakijken en kon de prijs matchen. Netjes binnen 2 weken het verschil plus 5 % terug gehad. Levering netjes op tijd en prima verzorgd. Top service!

Dik in orde'

Denon dcd 600ne besteld, prima werkend en snel mogen ontvangen.

Perfecte én snelle levering!

Geweldige subwoofer! Absolute aanrader!

Dit bedrijf is een 10 waard

Perfectie in de verzending en communicatie. Excellent.

37 Satellietbaan

Hillegom 2181MG