Heel positief

Twee speakers besteld, voldoen aan de verwachtingen.

Prima prijs en snel geleverd

We zijn blij dat wij bij doublepoint besteld hebben.

Aanrader snel en goed geleverd en wat korting

Snel en volgens afspraak geleverd

Ze doen wat ze zeggen

Gewoon prima

Contact gehad met een Doublepoint medewerker via marktplaats. Was heel vriendelijk en prettig contact. Bestellen ging heel makkelijk en snel. Levering was ook super snel. En ook nog tevreden met het bestelde product. Dikke prima dus en zal hier vaker gaan snuffelen als ik wat nodig heb.

Goed product, mooie prijs en zeer snelle levering.

Goede advies en korting gekregen tijdens chatten

Werelds wat een verrassing

Verrassend is het zeker als je de aankoop doet en pas wat later je speakers verwacht te krijgen :) Loek, bedankt voor de deal en de hele snelle levering, echt top, wat een geluid wauw :) ik heb al gebeld met je collega om je te bedanken , maar bij deze zo nog een keer Een hele tevreden klant en zeker één die terugkomt Groet Gerard

Gemiste kans

Heb een goedkope Denon receiver gekocht voor in mijn schuurtje omdat deze hier op voorraad was. Op zondag besteld, woensdag’s in huis. Heb begin december vorig jaar app contact gehad over een luister afspraak voor svs ultra towers en complete home cinema set. Heb toen bericht terug gehad dat deze speakers niet in de luisterruimte stonden. Ik vind het jammer dat er geen moeite wordt gedaan voor een klant om toch iets te regelen. Ben inmiddels elders geslaagd maar vind het toch een gemiste kans voor Doublepoint want dit bedrijf was mijn eerste keus. Heb voor aanbevelen toch op ja gedrukt vanwege mijn laatste bestelling die snel en goed geleverd is. De Denon speelt overigens prima.

Uitstekend als altijd

Al vele malen hier gekocht, altijd naar volle tevredenheid. Snelle en zeer deskundige service; fraaie spullen voor een scherpe prijs.

Goede Service na kleine tegenvaller!

Mooie speakers besteld... maar helaas levertijd werd niet gehaald door interne verwarring. Was verjaardagscadeautje... Ik gaf dit aan in de chat. Werd gelijk gebeld. Pakketje wordt aangetekend verstuurd zodat ik het morgen toch heb en ik kreeg ook nog 5% korting!! Super Service!! Waar vind je dat nog.. meedenken en de menselijk maat!

Zeer Goeie Ervaring

Na contact gehad te hebben een zeer mooie korting gekregen. En de subwoofer (svs sb1000 pro) was ook zeer snel geleverd (binnen 24 uur)

Duidelijke en heldere communicatie en uitstekende klantenservice!

Super ervaring to nu toe via hun website! Duidelijke en heldere communicatie en uitstekende klantenservice! De mensen via de chat zijn zeer behulpzaam en op mails werd snel gereageerd. Als het goed is mag het ook eens gezegd worden :)

Alles verliep zoals het moest

Duidelijke klantenservice. Ik kreeg zelfs een persoonlijk telefoontje om me even te helpen en alles duidelijk te maken. Scherpe prijs en vriendelijkheid . Dat stel je toch op prijs.

AV receiver de volgelnde dag na bestelling ontvangen (prima product)

AV receiver de volgelnde dag na bestelling ontvangen (prima product).

Zeer goede ervaring

Goede proactieve communicatie. Goed meegedacht, snelle levering en goede prijzen.

Super support! Snelle levering!

Mooie prijs gekregen; snelle support; snelle levering. Ik ben een gelukkig mens!

Probleem werd supersnel én goed opgelost

Door een fout in de administratie kreeg ik i.p.v. een nieuw receiver een SecondDeal. Dit werd echter binnen 3 dagen perfect omgeruild en netjes geregeld. Complimenten voor de snelle service en het enthousiasme van de medewerkers. Top!

Goed behandelt

Ik had per ongeluk een subwoofer besteld die niet op voorraad was. Na een paar dagen nog niks binnen dus even gebeld. Binnen een paar minuten nam er iemand op en was het probleem snel opgelost. Geen gezeur niks. Top service!!

Goed contact, goede prijs, flexibel geeft vertrouwen

Na veel uitzoek werk en verdieping een mooie surround speaker set besteld en snel ontvangen (keurige levering). Na zorgvuldig testen toch niet helemaal tevreden, (de ruimte is bepalend voor het resultaat) en uiteindelijk de set retour gedaan. (zelf terug gebracht, keurig ontvangen op locatie). In het retourproces goed geholpen door de diverse medewerkers. Uiteindelijk ook een nieuwe receiver besteld na wederom keurig geholpen te zijn en zelf wat haast te hebben met bestellen ;-) (retour hebben ze snel verwerkt en verrekend!) . Nu bezig met een nieuwe speakerset waarbij ze snel bereikbaar zijn (mail en chat) en erg behulpzaam zijn en concurrerend t.o.v. anderen. Wat mij betreft een aanrader. En nee ik krijg geen geld voor deze review, ik schrijf hem omdat ik vind dat ik goed geholpen ben. Thanks!

Prima service en aflevering.

Prima website en service.

Snel en goede prijs

Snel verzonden, goede prijs.

Zoals altijd super

Mijn vaste leverancier voor mijn audio apparatuur. Wederom prima geholpen en wederom voor de beste prijs. Prettig contact, snelle levering en beste prijzen. Wat wil je nog meer? Ik raad Doublepoint dan ook van harte aan.

Hele prettige manier van klantbenadering.

Fijne ontvangst tijdens een uitgebreide luistersessie. Geduldig, echt kunnen luisteren naar de wensen van de klant zonder deze "in te kleuren". Gedegen kennis van zaken. Ik zal bij een volgende audio aankoop als eerste bij Doublepoint "shoppen".

Prima service en prima afhandeling

Alles keurig en netjes geregeld en zeer klantvriendelijk!

37 Satellietbaan

Hillegom 2181MG