Kundig, persoonlijk en vlotte communicatie

Goede website, duidelijk bestel proces, leuke persoonlijke tint met mogelijkheid tot korting. Snelle en goede levering, kortom prima ervaring

Belofte

Ik zocht een nieuwe mediacenter en kwam uit bij de DenonAVR2700. Vond 'm ook ergens goedkoper en kreeg gelijk de 5% korting op de door mijn gevonden lagere prijs. Zonder discussie! Ik moest wel 1 dag extra wachten tot deze geleverd werd maar dat was wel zeer de moeite waard.

Scherpe prijzen

Met een aantal aankopen mijn hifi set weer een update gegeven. De chat gaf meestal een goed resultaat met een scherpe prijs. In een geval een misverstand maar dat werd uiteindelijk toch nog netjes opgelost.

ik kon de juiste keuze maken uit een mooi aanbod

Door de zeer goede omschrijving met de juiste details kon ik gemakkelijk een keuze maken die mooi voldeed aan mijn verwachtingen.

Alles volgens verwachting of zelfs beter!

Ik kende Doublepoint niet, voor ik op zoek ging naar de leverancier van een nieuwe receiver. Normaal gesproken ben ik dan altijd wel op mijn hoede. Maar in dit geval was daar geen enkele reden voor. De bestelling, de levering en de informatie daarna, waren allemaal tiptop in orde. Complimenten daarvoor!

snel geleverd en uitstekend product

Kreeg ook wat extra korting omdat ik de speaker graag wilde ophalen. Ook de ophalen werd prima geregeld.

Uitstekende service en snel geleverd

Ik heb een offerte ontvangen van Doublepoimt Van de edifier R1700BT. Aangezien ze goedkoper waren dan elders ze bij Doublepoint besteld. Ze zijn zeer snel geleverd. Ik raad de speakers absoluut aan. Ze zijn van zeer goede kwaliteit. Ook Doublepoint raad ik aan voor hun uitstekende service en daarbij het contact wat ik met ze heb gehad.

Snelle levering en uitstekend product

Mijn eerste bestelling bij jullie. Snelle levering en uitstekend product! Graag tot de volgende keer!

Goed en voordelig

Goede service en snelle levering. Top.

Ik heb eindelijk gekregen wat ik al een hele poos zocht, goede spikes voor mijn luidsprekers.

het kwam mij zeer vertrouwt over om mijn hobby zaken bij Doublepoint te kopen.

Snelle levering, goed service

Via WhatsApp geïnformeerd naar de beschikbaarheid van de 2 producten. Snel telefonisch benaderd om alles door te praten en een offerte op te stellen. Na akkoord op de offerte zijn de producten dezelfde dag verstuurd. Via track en tracé was de zending goed te volgen en werden de producten de volgende dag bezorgd. Enige aandachtspunt is de volgende: Bezorgdienst biedt digitaal aan om buren aan te wijzen bij afwezigheid. Hier heb ik gebruik van gemaakt, maar uiteindelijk werd het pakket bij andere buren bezorgd.

Zeer klantvriendelijk en goede service

Ik dacht dat het een fysieke winkel was, blijkt het een webshop met de mogelijkheid om een luistersessie te houden. Ik heb mijn vrouw op pad gestuurd, ze had geen afspraak, maar werd alsnog vriendelijk te woord gestaan. De volgende dag hadden wij een afspraak voor een luistersessie. Er werd ruim de tijd genomen en onze vragen waren goed beantwoord. Na 2 werkdagen te hebben besteld, hebben wij de spullen ontvangen. Bij vragen via de e-mail werd er vrijwel direct beantwoord. Goede service en zeker klantvriendelijk.

Correct afgehandeld

Bestelling werd zoals afgesproken correct verwerkt

Uitstekend product en top service!

Soundbar (Home 550) van Denon besteld bij Doublepoint. Prachtig geluid en mooi product. Service en levering van Doublepoint was perfect.

Goed correct

duidelijke site en snel geleverd

uitstejend

Fantastisch bedrijf met heel veel expertise

Ik was op zoek naar nieuwe speakers en ging daarvoor naar de lokale elektronica zaak, al snel kreeg ik door dat ik met mijn budget en wensen toch meer en diepgaander advies nodig had (dat werd door mij gemist bij de lokale winkels). Doublepoint kwam ik al een paar keer tegen via Google en dacht: laat ik ze eens bellen! Vanaf het eerste telefoongesprek sta ik compleet versteld van de expertise welke Doublepoint in huis heeft. En niet alleen dat: ze zijn ook erg klantvriendelijk en intern wordt er ook nog eens duidelijk gecommuniceerd (je wordt bijvoorbeeld altijd door dezelfde persoon teruggebeld en die weet meteen waarvoor je belde). De website werkt ook erg prettig en is heel overzichtelijk. Het correct samenstellen van een "home theater" is zeker niet eenvoudig, maar met de expertise en klantvriendelijkheid van Doublepoint is het een kleine moeite en nog leuk ook nog! Om af te sluiten hebben ze zelfs zeer concurrerende prijzen, wat een fantastisch bedrijf zo alles bij elkaar. Doublepoint, ga zo door! Er valt volgens mij niks meer te verbeteren. Jullie zijn allemaal toppers! In de toekomst zal ik alles voor mijn audio installatie bij Doublepoint bestellen, klein of groot het maakt niet uit. Enig nadeel is dat ik geen hoger cijfer dan een 10 kan geven (hetgeen ze wel verdienen), maar dat is meer een beperking van Kiyoh. Oh, en de Klipsch speakers zijn geweldig! Graag tot de volgende keer :-)

Prima service prima prijzen

Goede ervaring, prijs was gunstig en snel levering

Goed advies en scherpe prijzen

Ik heb een Denon soundbar en 2 Denon home speakers besteld. De speakers waren niet op voorraad, maar werd netjes op de hoogte gehouden. Na goed advies nog 2 Denon home speakers erbij besteld. Super service en een goede prijs gekregen. Mijn toekomstige aankopen doe ik zeker bij Doublepoint!

Een goede soundboard voor een mooie prijs

Goed geprijsd en snel geleverd

Ook via de chat goede ondersteuning. Ik ben zeer tevreden.

Perfekt

Bestelt voor 17h, betaalt en dag nadien geleverd. Misschien in de toekomst dozen verpakken zodat transporteur of eendert wie, niet ziet wat erin zit, zijn toch dure stukken.

Goede en snelle levering

Erg blij met mijn aankoop!

Zeer positief

Snelle levering, duidelijke product beschijving. Plus punt voor het versturen zonder een onnodige doos om het product heen. Dubble boxing is toch zinloos verspillend.

De bestelling voor de subwoofer met extra kabel verliep online niet helemaal soepel. Bij levering bleek vervolgens de extra kabel te ontbreken. Deze werd spoedig nagezonden. Met enige vertraging dan ook helemaal tevreden.

37 Satellietbaan

Hillegom 2181MG