Werd keurig geholpen door een behulpzame medewerker

Mooie apparatuur tegen een scherpe prijs

Snel geleverd en een top product

veel beloven....

Ik heb op 7 febr. een bestelling gedaan. Op de website staat dat voor 17.00 uur bestellen betekent dat het de volgende dag binnen is. Nou, vergeet dat maar.... De bestelling blijft staan op 'verwerken'..... Ik heb verschillende keren contact gezocht. Ze beloven veel, maar maken het helaas niet waar.... Ik overweeg om de bestelling te annuleren vanwege slechte service..

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Goede omschrijving van het product en een goede prijs-kwaliteit verhouding

Prima service, snel geleverd.

Groot assortiment, snel antwoord op mijn vraag.

Duidelijk en correct

Website duidelijk en concrete informatie. Alles vlot verlopen

Gewoon zoals het hoort

Was eerste keer, maar geleverd zoals het hoort. Zal niet de laatste keer zijn

dik tevreden

snelle levering en goede afwikkeling.

Uitstekende service en snelle levering

Prima contact gehad met de verkoop afdeling. Snelle reactie, prima aanbieding gedaan en de spullen zijn snel geleverd.

Snelle en goede levering

De bestelling is goed, snel en zorgvuldig verlopen.

Zo soepel en makkelijk zie je het zelden!

Website werkt perfect, betaling snel geregeld, en dan de levering zo snel als mogelijk: zo makkelijk en soepel zie je het zelden! Plus: geen moment te merken of te zien dat het een tweede kans product! Zeer blij met mijn Q Acoustics!

Snel en op tijd

Grote keuze en snelle levering

Wederom zeer tevreden

Duidelijke communicatie. Redelijke prijzen.

Geweldige service en goede producten

Naar wat moeite (in verband met Corona) eindelijk een luisterafspraak kunnen maken. Zeer vriendelijk en correct geholpen en de keuze gemaakt om een mooie nieuwe set aan te schaffen. Alles vlot thuis geleverd met een geweldige service. Kortom Doublepoint is een aanrader met scherpe prijzen.

Slechte klant relatie

Adverteren met artikelen die ze niet kunnen leveren. Maar houden wel vervolgens de aanbetaling 14 dagen vast. Wetterlijk correct, maar uiterst onsympathiek! Koop hier nooit meer iets!

Product is snel geleverd, zonder enige problemen of beschadiging.

Ik heb een Klipsch Sub-Woofer besteld,=> het product is exact zo als jullie omschreven!

Uitstekende prijskwaliteit en leveringstermijn

Zeer tevreden over de geleverde producten binnen de afgesproken termijn die netjes en veilig thuis zijn bezorgd en telefonisch goed bereikbaar.

Goede levering

Duidelijke informatie op de Doublepoint website. De bestelde Denon versterker werd snel geleverd, zeer tevreden over de goede kwaliteit van dit produkt.

Opzoek naar een nieuwe subwoofer kwam ik uit bij doublepoint. S,middags contact gehad over de svs subwoofer. Ze konden nog korting geven, en kon hem de dezelfde dag nog ophalen. Het was snel geregeld Opsturen kon natuurlijk ook, maar wou deze graag nog dezelfde dag testen.

Laagste prijs, snelle bezorging en via chat en email snelle reactie

Zeer tevreden over het prijsniveau, de info per chat en email. Dinsdagavond besteld en woensdag bezorgd. Zeer tevereden.

Double Piont is wel goed koopste

Erg vriendelijk, snel te leveren en goedkoopste

Uitstekende ervaring

Bestelling cf. afspraken geleverd

Prima prijs en goede levering

Duidelijke website, goede prijzen en ik werd prima op de hoogte gehouden van de bestelling.

Zeer goede service

Zeer goede service. Tijdens het verzenden ging iets verkeerd. Maar doublepoint had dit snel opgelost. Ook erg bij met mijn aankoop.

Iedereen kent de klantenervaring van een koude blauwe winkel. Bij doublepoint gaan ze verder!

Al lange tijd op zoek naar nieuwe surround set ter vervanging van mijn 17 jaar oude z5500. Na veel zoeken ook heel vaak bij Doublepoint terechtgekomen. Paar keer contact gehad via de chatbox om hulp bij de keuzes die gemaakt moesten worden en hier steeds zeer snel en duidelijk verdergeholpen geweest. Nadat de knoop dan doorgehakt was verwachtte ik mijn speakers pas een weekje later gezien dat ze niet op voorraad waren en er een levertermijn van 5-8 werkdagen stond. Mijn verbazing was dan enorm als ik de volgende dag reeds een postbode aan de deur had met mijn pakket(ten) van Doublepoint! Top, top en top!

37 Satellietbaan

Hillegom 2181MG