heel goed en behulpzaam

alles geleverd zoals gevraagd, en correcte service, daarna een goede hulp bij het instellen van het toestel wat niet altijd even makkelijk was.

Top service doen wat ze beloven!

Een Denon besteld en deze was ergens anders goedkoper maar zoals Double Point schrijft en beloofd ergens anders goedkoper gezien mail ons de prijs werd gelijk aangepast plus 5% extra korting SUPER! Snelle levering en het is een super geluid had al daarvoor al klipich speakers besteld bij hen en toen was de prijs en service ook top vandaar dat ik daar weer besteld heb. Een aanrader voor dit bedrijf.

De beste webwinkel voor audio

Steeds de beste prijs en goede info in verband met de vragen die ik stelde.

Prettig

Super Preise und schnelle Lieferung nach Deutschland. Service ist super.

Top Preis - Klasse Service

Super Preise und schneller Service, Doublepoint kann man nur weiterempfehlen

Prima bedrijf.

Beloven wat ze doen doen wat ze beloven.

Uitstekende ondersteuning

Problemen met installeren nieuwe apparatuur werden met telefonische ondersteuning goed opgelost. Het was een prettige ervaring in een lastige situatie. Goede ondersteuning is goud waard.

Da ist man gerne Kunde

Der Bestellvorgang, obwohl niederländische Website, klar, verständlich und schnell. Die Lieferung erfolgte innerhalb von 2Tagen wie beschrieben! Was soll ich sagen, im besten Sinne jederzeit gerne wieder. RS

Een top bedrijf

Het is een aanrader om bij dit bedrijf uw producten te kopen, zeer vriendelijk en professionele medewerkers. Het is een top bedrijf. Team doublepoint bedankt. Ook gaat mijn dank uit naar dhr Maarten,zeer goed geholpen. Gr Sunil

Gut

Schreef schnell

Fijne , goede service.

Fijne, goede service en snelle levering.

hele snelle en prettige service

snelle reacties via marktplaats berichten en aankoop dag later al in huis tegen een hele mooie prijs, demo model. Focal bathys. Mooie aanrader met een geweldige sound voor een bluetooth hoofdtelefoon en ook sowieso voor een gesloten hoofdtelefoon.

Goede ervaring

Snelle levering, goed product en goed verpakt

Snel, goede communicatie en concurrerend qua prijs

Zeer scherpe aanbiedingen en bereikbaar met de mail en gratis verzending

bestelde apparatuur was snel geleverd

product voldeed aan hetgene wat ik verwacht.

Prima. Snel antwoord en snelle levering.

Zie boven

klipsch bookshelf

4 speakers gekocht kwamen snel aan. geluid is geweldig

Fantastisch!

Ik heb zowel de prijzen en het contact met deze firma als zeer plezierig ervaren. Wat er ook is deze mensen staan je netjes te woord en zorgen voor een oplossing, niet handen er van af trekken en zeggen euh Nee absoluut niet ze komen altijd met een oplossing links om of rechts om! Leuke Tip prijs elder goedkoper krijg je korting en ik heb het gehad, geen gedoe hup hier is uw korting! Top!!!!

Gute Ware, guter Preis und schnelle Lieferung

Super Preis für ein spitzen AV Reiceiver von NAD. Die Ware wurde sehr schnell geliefert.Bin sehr zufrieden und kann Doublepoint nur weiter empfehlen.

No nonsense, gewoon goed!

De titel zegt het al, komen keurig hun afspraken na. Heldere communicatie, eerlijke prijzen. Zeker een aanrader.

Snelle levering en prima product

Ik zocht een kwalitatief hoogwaardige stroomkabel (Isotek Premier). Deze vond ik bij Doublepoint tegen een scherpe prijs en ik kreeg hem per omgaande toegezonden.

Top winkel

Snelle reactie en levering en de laagste prijs garantie! Helemaal super.

Snelle levering, jammer dat de kortingscodes om je oren vliegen

Product snel geleverd. Je moet op deze website goed op de kortingscodes letten, ik was al blij met de 5% code, maar direct na bestellen zag ik op de site ook nog een 10% code staan. Dat is wel een beetje zuur, want je krijgt dan toch het idee dat je teveel betaald hebt…

37 Satellietbaan

Hillegom 2181MG