Niets is te veel als het in hun vermogen licht dan helpen ze je met heel goede adviezen ben heel blij met hun

Krijg te laat te horen wanneer bestelling komt.

Om half elf krijg ik te horen dat het pakket tussen 11 en twaalf komt...

Super tevreden met de aankoop dus de website is 100% te vertrouwen

Eerste aankoop bij doublepoint Cambridge evo 150. De goedkoopste en goede service. Ik raad deze website aan..

koptelefoon besteld, was op tijd binnen voor een scherpe prijs

het bestelde was snel in huis en voldoet goed, scherpe prijs.

Snelle levering perfecte kwaliteit

Bij Doublepoint een Qacoustic middenspeaker besteld en de werd keurig bezorgd. Met dank aan de duidelijke website was het makkelijk om het product te zoeken. De filmpjes op de pagina zijn ook handig.

Uitstekend geholpen bij aanschaf

Goed en snel geholpen bij aanschaf stel perfecte zuilspeakers voor een erg goede prijs.. Zeer tevreden ..!

Prima website en orderafhandeling

Tevreden met het orderproces en de duidelijke website. Product is naar behoren. Voor mij voor herhaling vatbaar. :)

Levertijd belofte slecht.

27 feb Cambridge audio cd speler besteld voor een mooie prijs, volgens website binnen twee dagen in huis. Twee weken aan het lijntje gehouden en omstreeks 15 maart maar geannuleerd. Terugbetaling zou binnen de wettelijke 14 dagen gebeuren, na 15 dagen wederom gebeld en pas 31 maart geld retour! jammer………

Fijn bedrijf met goede service

Zeer fijn bedrijf om zaken mee te doen. Laagste prijs garantie is ook echt zo. Snelle levering en mijn vragen altijd tijdig beantwoord.

Très bonne expérience avec Doublepoint

Très bonne expérience avec ce vendeur. Répond aux mails en plus du "Chat" quand on a des questions concernant le produit et la livraison en France. De plus, prix imbattable sur mon ampli Marantz. Encore merci à vous pour votre sérieux! Je n'hésiterai pas à commander de nouveau chez vous la prochaine fois et à vous recommander dans mon entourage.

Correct

Mooie degelijke materialen. Doen wat ze beloven. Correcte afhandeling.

Snelle en betrouwbare levering. Voordelig!

Snelle en betrouwbare mensen. Voordelige prijzen!

ik heb geen op-of aanmerkingen. Doublepoint is gewoon goed.

Gewoon in één woord: prima!

Alles was zeer goed verpakt en de Edifier S3000PRO's zijn in elk opzicht fenomenaal.

Correct en snel

Bestelling geplaatst, snel en keurig afgehandeld. Goeie producten.

Snelle, nette levering

ik kocht een Teac platenspeler voor een aantrekkelijke prijs. Hij werd snel en netjes geleverd.

prima service

Voor een mooie prijs een subwoofer gekocht en snel geleverd. Goede communicatie, ben erg tevreden en als dit zo blijft heb ik voor de toekomst een goed adres om hier mijn elektronica audio etc te kopen.

Goed bezig

Bestellingen op tijd geleverd. Vriendelijk personeel. Goed bedrijf

Goed!

Mijn Nad C700 (tweedekans) is in nieuwstaat gearriveerd en ik heb er nog elke dag veel plezier van!

Ok

Ook ok

Na initieel een moeizame start, uiteindelijk een goed afwikkeling

De eerste week niets gehoord of gezien, maar na klacht een goede afwikkeling. De luidsprekers zelf zijn prima.

Ik voel mij in de steek gelaten

Bij de levering was men 1 Magnat frontspeaker vergeten, deze stond nog in het magazijn. Kan gebeuren. Bij het installeren was in de Denon receiver een vreemd account aanwezig, ik weet niet hoe dit mogelijk was omdat ik hem voor nieuw had gekocht, ook had de receiver een Bluetooth probleem. Ik heb deze teruggestuurd en de reparatie was best wel snel afgehandeld. Helaas had mijn Denon schade opgelopen, een deuk aan de achterzijde en één antenne aansluiting was afgebroken. De afgebroken stukjes zaten niet in de verpakking dus moest het gebeurd zijn voordat de receiver verpakt werd t.b.v. de verzending. Na melding op 12 december zou DoublePoint contact opnemen met het reparatie center. Ik zou op de hoogte worden gehouden. Tot 10 januari niets meer vernomen. Hierop heb ik een mail gestuurd naar DoublePoint en weer geen reactie, Op 24 januari er nóg maar eens een mail eraan gespendeerd en helaas tot op heden, 10 februari, geen enkele reactie. De Bluetooth verbinding is nog slecht, en of het probleem is niet opgelost nu weet ik niet of dit komt omdat ik maar 1 werkende antenne heb of dat de reparatie zijn doel niet heeft bereikt. In eerste instantie was ik heel goed te spreken over DoublePoint en had er alle vertrouwen in maar helaas kan ik op dit moment geen betere review schrijven. Misschien dat jullie via deze weg wel contact met mij op gaan nemen om dit probleem op te lossen. Net contact gehad met DoublePoint. Ze sturen een nieuwe receiver op en de mijne gaat retour. Geweldig geregeld, mijn vertrouwen In Double Point is geheel terug. Bedankt Double Point.

Mijn eerste ervaring met Doublepoint. Duidelijke website en prima snelle levering.

Prix compétitifs et livraison rapide

Très satisfait de mon achat, un ampli Marantz avec un prix le meilleur du marché et une livraison rapide.

Goed advies snelle levering.

Prima, goed telefonisch bereikbaar voor advies en service.

37 Satellietbaan

Hillegom 2181MG