Perfect: snelle levering en goed product.

Alles correct en snel afgehandeld !

Top winkelervaring bij Doublepoint!

Fijne overzichtelijke webshop met een mooi breed productaanbod tegen goede prijzen en een snelle levering. Top!

Top product ...

... en top service!

Mooie prijs, goed advies en correcte bezorging

Mooie prijs, goed advies en correcte bezorging

Snelle geleverd

Goed verpakt

Prima prijs, service en communicatie!

Prima artikel

Een fijne ervaring met deze webwinkel te kunnen werken.

Een beleefde en kennisvolle service wanneer je en vraag hebt ivm een nieuwe aankoop. Eenvoudig betalingssysteem en snelle respons op je aankoop. Donderdagmiddag besteld, vrijdagmorgen voor de deur vrijdag besteld, maandagmorgen aan je deur. Wat de aankoop van de beide Klinsch luidsprekers en center speaker kan ik moeilijk een vergelijk maken met mijn vorige Kenwood luidsprekers die het 22 jaar hebben volgehouden. Zeker geen spijt van deze aankoop wat betreft prijs kwaliteit. Zeer mooie en warme klank uit een klein doosje, daarom 9 op 10.

Goede webshop met goede klantenservice maar matige site

Pros: Erg fijne klanten service, ze geven je echt advies op maat. Ze hebben de meeste producten wel met daarbij een goede prijs. Cons: De site op zichzelf is best wel matig en er zijn talloze verbeterpunten nodig aangezien hij vol zit met kleine bugs, al eens doorgestuurd maar helaas zijn ze na enkele jaren nog niet verholpen.

De Pro-ject Debut Pro Aniversery voor de beste prijs en keurig volgens afspraak geleverd

Ik was wat huiverig om zo’n dure tafel per post laten te versturen. Na app contact via de site heb ik mij laten overtuigen en dat bleek een goede keuze te zijn. De tafel werd dubbel verpakt persoonlijk aan mij overhandig. De Debut Pro speelt zo mooi… Erg tevreden, dus geen helemaal top.

Snelle levering voor een goede prijs

Prima ervaring mooi product

Bevalt goed.

Albrecht DR 890 gekocht. Voor zo'n klein apparaat heeft het een schitterend geluid. Lijkt net of er luidspreker boxen aanhangen. Snelle levering en netjes verpakt. Super allemaal!

Perfecte levering tegen een scherpe prijs !

Levering gebeurde tijdig en correct. Prijs was zeer competitief !

Hele goede ervaring met deze mannen. Top service. Je krijgt altijd een goed en eerlijk advies.

Snelle service en goede prijzen

Komen afspraken na en zijn sportief in het vinden van een commerciële oplossing.

Snelle levering en een goede service

Gebeld met een vraag, direct antwoord.

Super aanbieding

Mooie aanvulling op de bestaande NAIM installatie. Erg mooi prijs voor deze kwaliteit, snel geleverd

Zeer snelle levering en prima kwaliteit

Zeer snelle levering en alles zat perfect ingepakt !!!

Goede ervaring

Snelle en goede levering. Duidelijke website. Contact was goed, kreeg direct antwoord op mijn vraag en werd zelfs dezelfde dag nog verstuurd, ondanks dat het later op de dag besteld was. Product (SVS: Soundpath Tri-Band Wireless Audio adapter - Zwart). Product was snel geinstalleerd en werkt naar verwachting. Tevreden klant :-)

Nette afhandeling en snelle levering

Daar mijn B&W Zeppelin gekocht voor de laagste prijs incl. gratis verzenden. Top !

Top ervaring bij deze jongens

Na een luisterafspraak te hebben gedaan, goed advies gekregen, inmiddels 3 bestellinen gedaan. Die naar volle tevredenheid zijn afgehandeld en geleverd. Deze jongens bij dit bedrijf weten waar ze over praten en je kan in overleg met hun prijs afspraak maken. Doublepoint is echt een aanrader

Goed advies, mooi voorstel en een snelle levering.

TOP

mijn eerste ervaring met doublepoint stelt mij uiterst tevreden wat belofte laagste prijsgarantie ( zelfs internationaal)

Goede service.

Prima service, kwalitatief goede producten.

37 Satellietbaan

Hillegom 2181MG