Correct , doen wat ze beloven

Gewoon goed.

Correct , doen wat ze beloven

Gewoon goed.

Op tijd geleverd en in een onbeschadigde verpakking

Makkelijk een keuze te maken uit de aangeboden CD spelers. Goede infromatie een een zeer vlotte levering van het apparaat, binnen 48 uur.

op tijd en met een onbeschadigde verpakking geleverd

Heb hier niets aan toe te voegen. Ook het bestellen verliep zonder problemen en de betaling ook via internet. er was voldoende keus en informatie om het betreffende artikel een cd speler te bestellen

op tijd en met een onbeschadigde verpakking geleverd

Goede deal

Subwoofer besteld, deze voegde voor mijn installatie toch te weinig toe. Terugsturen was verder geen probleem. Vervolgens nieuwe receiver gekocht, netjes 5 % onder laagste prijs ontvangen. Ben zeer tevreden.

Goede deal

Bestelling gaat eenvoudig, prijs is de beste en levering snel en correct.

Afspraak is Afspraak

Snelle en duidelijk antwoord op mijn gestelde vragen. Tijdens de verzending duidelijk vermeld wat de status van de bestelling is en dan vervolgens snel bij mij thuis afgeleverd. Kortom super!

Zeer vlotte levering.

Goede prijs en vlotte levering. Topproduct ook.

Prettige website, snelle levering en goede communicatie.

Al mijn speakers gekocht bij Doublepoint en altijd snel geleverd. Goede prijs kwaliteit verhouding en prettige website met veel informatie.

Fantastische swap van mijn oude Center Speaker

Goede prijs voor een fantastische Klipsch Center Speaker. Ook de snelle levering verdient een pluim

Snelle reacties en prettig contact

Prettig, klantgericht en snel.

Goed spul, goede prijs en uitstekende klantenservice! Goed en deskundig geholpen.

Koop van een nieuwe speaker set.

Had een nieuwe speaker set gekocht. Probleem met de speaker set I.v.m. schade door bezorging. Snel opgelost. Koop hier zeker nog een keer!

zeer snelle levering

zeer goede prijsstelling en snelle levering

37 Satellietbaan

Hillegom 2181MG