Pluspunten

denken altijd met je mee en zijn behulpzaam

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Al jaren betrekken wij, DB Arbo Advies B.V. in Bleiswijk, onze kantoorbenodigdheden bij MV Kantoor in Zeist. Door hun persoonlijke benadering, kennis van zaken en snelle levering is het gemakkelijk en plezierig zaken doen. Op het gebied van ergonomie (o.a. CANS) tonen zij zich een zeer deskundig partner, zodat wij onze cliënten adequaat kunnen voorzien van de voor hen meest geschikte producten.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer snelle reactie en levering. Goede prijs kwaliteit verhouding en zijn altijd meedenkend.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De persoonlijke service, professionaliteit en de 'no nonsens, wij regelen het' mentaliteit zijn geweldig. &samhoud Nederland BV is al meer dan vijf jaar zeer tevreden klant!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Leuke werknemers, altijd behulpzaam. Vooral de directrice is een schat van een mens! Mooie showroom en fantastische website ;-) Doet het goed op social media. Prima producten en goede service.

Geen, ga zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mijn eerste ervaringen met dit bedrijf was de persoonlijke aanpak. jou het gevoel geven dat jij en je vraag het belangrijkste is en daarvoor is niets teveel. Stoelen of een bank worden in een auto gezet en persoonlijk afgeleverd om te kijken of het gekozen meubel wel echt past in de omgeving. klasse.

Weet ik zo niet

Oude Arnhemseweg 23

3702 BA Zeist

030 691 25 25

Over MV Kantoor

MV Kantoor adviseert graag bij het inrichten van de kantoorruimte, bedrijfskantine, ontvangstruimte of schoolkantine. Wij hebben veel expertise in ergonomische kantoormeubelen en bureaustoelen, zit-sta werkplekken en het creëren van een gezonde, fijne werkomgeving. MV Kantoor is al 35 jaar met plezier aanbieder van complete projectinrichtingen.