Snel geleverd en uitstekende kwaliteit

50 golfplaten gekocht en die waren met drie dagen in huis. We zijn goed op de hoogte gehouden over de levering en de bezorger had nuttige tips voor opslaan van de platen ivm het warme weer.

Levering ok, communicatie stukken minder

Golfplaten besteld en die zijn netjes geleverd. Eindelijk afgelopen week kunnen plaatsen, daarbij bleek dat de platen niet gelijk waren het scheelde een aantal cm. Hierdoor kwamen wij niet uit. Voor ik de platen bestelde heb ik geïnformeerd hoeveel platen ik nodig zou hebben, die hoeveelheid heb ik besteld dus dan mag ik er toch vanuit gaan dat dit klopt. Na wat mailverkeer en het invullen van het klachtenformulier werd mij verteld dat ik er dan maar een plaat bij 'moest' bestellen.

Golfplaten zijn prima, Service niet

Na plaatsing van bestelling van de golfplaten inclusief installatie materialen duurde het 10 dagen voordat de spullen binnen waren. Door het weer kon de plaatsing pas na ruim 2 weken plaatsvinden. Op dat moment ontdekte ik dat de rekentool van Golfplaatje veel te veel schroeven had aanbevolen en ik volle doosjes en zakjes overhield. Na een e-mail voor een deel retour (na 17 dagen) eventueel in de vorm van een voucher als terugbetaling met toelichting van achterliggende reden ontving ik een korte botte email dat de protocollen het niet toelaten en er geen enkele optie mogelijk is om dit op te lossen. Als je zo gebrand bent op het strikt volgen van protocollen, regel dan ook gewoon dat je inschattingen op de website kloppen. Heel opmerkelijk en totaal geen duurzame ondernemers instelling. Erg jammer

Atlas Acomfa platen serre

Ik heb 20 golfplaten gekocht polycarbonaat van het Merk Atlas Acomfa en ben er erg tevreden over. De prijs is goed, levering snel en advies per e-mail snel. Golfplaatje.nl kan ik aanbevelen.

Goede service en snelle levering

Via de chat snel antwoord op mijn vraag en 2 dagen later werd alles voor de deur geleverd, top!

Precies wat ik wou!!!

Goede en snelle service, prima prijs en snel geleverd zoals afgesproken!!!

Snel bezorgd

Alleen jammer dat jullie per telefoon niet goed berijdbaar zijn , zelf opgelost naar Noordwijkerhout gereden en daar opgehaald wat we vergeten waren

Goede snelle service, wel jammer dat je geen telefonisch contact kan krijgen, verder prima

Prima service adequaat en snel, wel jammer dat je geen telcontact kan krijgen verder prima.

Goede service en kwaliteit

Er is goed rekening gehouden met de bezorg datum

perfect geregeld

Site goed te vinden, mooie uitleg, goed product, mooie prijs, goede klantenservice, een absolute aanrader!

Goed product n goede service

Bezorging n verpakking super

Materiaal platen is OK, communicatie rondom levering ronduit slecht

Gecommuniceerde leverdatum paste niet voor ons, daarom zoals in de mail aangegeven reactie verstuurd naar opgegeven adres met verzoek andere leverdatum. Na halve week reminder gestuurd ivm geen reactie. 2 dagen later geprobeerd te bellen, daar na automatisch bandje verwezen naar chat op site. Daar uiteindelijk iemand ‘gesproken’. Er zou mail komen mbt andere leverdatum. Uiteindelijk is er toch gewoon op de originele leverdatum geleverd…

Goed en betrouwbaar bedrijf

Leuke site met veel keus en correcte levering tegen redelijke prijzen.

Goede levering van spullen

Aardige chauffeur s juiste klant vriendelijkheid.

Snel geleverd.

Top kwaliteit en op tijd geleverd.

Goede communicatie fijne levering

De platen moeten nog geïnstalleerd worden. De bezorging ging iig fantastisch. Goed verpakt

Niet naar verwachting

Bestelling tijdig laten bezorgen, vervolgens niet bereikbaar telefonisch. Via live chat (whatsapp) wacht ik nog steeds op antwoordt. Zeer slecht.verder geen commentaar

Goede prijs/kwaliteit

Kwamen op tijd, materiaal was goed verpakt.

Goed geregeld, duidelijke informatie mbt bezorging

Bestelling makkelijk te plaatsen. Heldere overzichtelijke internetpagina met duidelijke prijsaanduiding.

ster

Polyester golfplaten goed. Bevestigingsbouten veel te dik en te.lang. Heb bij Doe het zelver correcte schroeven gekocht! Bouten weggegooid geld!! Wat doet u hiermee.

goed geregeld

het is allemaal volgens afspraak verlopen. De platen lagen klaar en het materiaal was netjes.

Goede en snelle levering, geen verassing achteraf.

Bestellingen verliep goed eveneens levering

Snelle levering, goede service

Duidelijk en en begrijpelijk voor Ouderen

Snelle levering en zonder beschadigingen.

Materiaal prima , levering kan preciezer.

Bestelling was correct. We kregen bericht dat het op een bepaalde dag geleverd zou worden maar het werd een dag later. De hele dag uitgekeken naar de levering. Onderlinge afstemming om maar iemand thuis te laten zijn tot 10 uur s 'avonds , echter voor niets. Niets vergeleken met de oorlog in Oekraïne, maar wel vervelend.

Conradweg 10

6835 CS Arnhem