3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vloer behandelen tegen het stof.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Duidelijke communicatie. Geen verborgen/kleine lettertjes. Ik was positief verrast toen ik halverwege de maand de sleutels van mijn box inleverde en mijn huur voor de rest van de maand retour kreeg.

• Betrouwbaarheid

Vind het kopen van een eigen slot overbodig. Dit zou gewoon bij de huurprijs in moeten zitten.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Alles klopt gewoon.

Op het moment niet

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer vriendelije personeel, goede sfeer. Duidelijke uitleg, goede voorzieningen met wagens, steekwagens etc.

Toegnagspunten tot de ruimtes zijn matig toegankelijk. Hierdoor vallen vaak spullen van de wagens.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Aardig personeel Gratis gebruik van materialen/boedelbak Openingstijden

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Uitstekende service! Zeer vriendelijk en behulpzaam en meedenkend met de wensen van de klant! Opslagruimte zelf is verder werkelijk waar perfect te noemen en al met al niets op aan te merken. Ik zou Space Winner iedereen aanbevelen!

Geen!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Heel vriendelijk personeel, goede voorzieningen. De koffie is heerlijk en de ontvangstruimte sfeervol ingericht. Alles is perfect geregeld.

Geen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

-Goede bereikbaarheid met auto en parkeer gelegenheid -Klantvriendelijkheid ( ook meedenken over mogelijkheden) -Ruimte bijzonder geschikt voor doel ( vergaderruimte ruimte voor tweedaagse training) - Leuk ingericht!) -Schoon sanitair -Heerlijke koffie en lunch -Bijzonder vriendelijk en meedenkend personeel, fijne sfeer

Vraag van twee cursisten uit Utrecht: " kan space winnen naast Zwolle en Enschede ook een locatie in Utrecht openen" ??

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Behulpzaam en service gericht. Goede opslagcapaciteit.

Verbeteren toegang tot de xl boxen aan de Lonnekerbrugstraat in het weekend. Ik heb al meerdere keren voor een niet gesloten deur gestaan. Ik kon er met de tag niet in. De medewerkers van jullie hebben ons dan wel geholpen om binnen te komen, maar echt functionele is dit niet. Ander verbeterpunt zou zijn om de openingstijden in het weekend gelijk te trekken met door de week.

Pluspunten

Goed toegankelijk, ruime openingstijden en bezetting kantoor

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Aardige mensen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goed bedrijf. Snel in communicatie (mail) denkt goed mee over wat je nodig hebt voor ruimte

Niks

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Vriendelijk te woord gestaan bij inschrijving Duidelijke uitleg. snelle afwikkeling en administratie netjes op tijd in huis.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

de medewerkster die me heeft geholpen heeft alles erg goed uitgelegd. Ze deed dit op een professionele en vriendelijk manier. Ze hielp met meedenken. erg prettig.

nvt

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Service gericht en duidelijke uitleg

Geen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Vriendelijke medewerkers, afspraken goed nagekomen, vlotte bedieing.

Een duidelijk bord met "Space Winner" dichter aan de weg, verlicht tijdens avond/open uren.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Wij zijn super blij met space-winner. Wij hebben onze oldtimer hier staan op een mooie droge en schone plek!

Ga zo door!!!!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Klantvriendelijkheid en behulpzaamheid. Ik huur nu verschillende jaren en het is er erg schoon, echter deze zomer zag ik toch een paar keer over ongedierte als de landpissebedden.

Zorgen dat ik die landpissebedden worden weggehaald.

Paxtonstraat 4

8013 RP Zwolle

Over SPACEWINNER helpt je met ruimte

Wij denken met je mee over ruimte, gemak, maar ook bijvoorbeeld over opslagruimte en toegang bij eventuele noodgevallen. Je kunt bij ons terecht voor o.a. (aanhang-) wagens, heftrucks, verhuisdozen, en inpakmaterialen. Voor onze zakelijke klanten staat zelfs een afvalservice ter beschikking. Wij zijn trots op ons familiebedrijf en op onze diensten waarbij de extra dimensie wordt verzorgd door een enthousiast team van medewerkers die graag met je meedenken en je adviseren. Klantvriendelijkheid houdt bij SPACEWINNER niet op bij een kop koffie, en service is bij ons meer dan een glimlach alleen!