2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Prima gebouw.

Personeel met financiële ervaring.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Vriendelijke mensen.

SMS of e-mail sturen wanneer post.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Netjes, schoon, zeer sympathieke mensen. Keurige prijs, Gewoon zoals het hoort !!

Enige tip die ik kan bedenken zijn de openingstijden in het weekend. Ik denk dat veel mensen in het weekend de opslagruimte bezoeken en dan zou mi dezelfde openingstijd als doordeweeks te verkiezen zijn

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goede kennis door personeel. Vriendelijke personeel. Leuk dat je een bak koffie kan krijgen. Bij de boxen netjes en schoon

Telefonisch heel slecht bereikbaar

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

* Ruime openingstijden * Makkelijk en snel in 'aanschaf' van een box * Goede prijs

* Licht timers van bewegingssensoren zijn wat kort, waardoor regelmatig stuk de gang in moet lopen om weer verlichting te krijgen in de ruimte.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Netjes, accuraat, positief

teveel papierwerk, maar ook nog wel een beter oordeel over hoeveelheid spullen die iemand heeft op opgeslagen te worden in de box

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

vreselijk goede behandeling,en service,en meedenkend met de klant in welke vorm of manier dan ook met alle begrip vanuit spacewinner.. als ik iemand een opslagruimte aan zou moeten bevelen,dan geef ik spacewinner door,.. superservice en zeer klant vriendelijk,..

geen

Prijzen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

- Vriendelijk en erg behulpzaam personeel. - Goede bereikbaarheid - Persoonlijk ontvangst + lekkere koffie - De ruimtes hebben de afmetingen die zijn opgegeven!

Misschien s'ochtends vanaf 8:30 de deuren openen ipv 09:00.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Compleet afgesloten en geacclimatiseerde ruimte Service op gebied van gratis gebruik maken van busje met chauffeur Hulpmiddelen ter plekke

Geen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

- In het pand en buiten op het terrein is alles keurig netjes en schoon - Goede faciliteiten om mijn goederen in en uit te laden (steekwagens, rollers, etc.) - Bij mijn verhuizing kon ik zelfs kosteloos een aanhanger huren!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Schone ruimtes, vriendelijk en behulpzaam personeel, redelijke prijzen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Vriendelijkheid en openheid personeel. Makkelijk toegankelijk via druppel-heksysteem. Aanwezigheid steekkarretjes.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Aan de balie Klantvriendelijk, Goede aanwijzigingen Juiste afwegingen worden t.a.v..ruimte, prijs, etc. zijn prima H.gr. Janny en Bert Windhorst - Heerde

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer klant vriendelijk , staan open voor ideeën

Ga zo door, veruiming opening tijden cq toegang opslag zou mooi zijn

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

ruimte genoeg :) geen gebruik van gemaakt maar dat er geluncht kan worden met eerlijke produkten is een pré jong en dynamisch fijn dat het slot van jou is en blijft gratis gebruik van diverse middelen

Personeel weet van elkaar niet goed wat voor afspraken er zijn gemaakt met de klant. Bij ons ging de automatische incasso verkeerd. Kennis nemen van alle namen van de mensen die er werken onder het personeel.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Duidelijk, schoon, perfect.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Heel prettig verlopen allemaal! aan het einde was er even onduidelijkheid over het beëindigen van de huurperiode en het betalen maar goed. personeel heel erg vriendelijk en meedenkend! ga zo door!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer schoon. Vriendelijk personeel Zeer behulpzaam

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Door te vragen kon je een hoop voor elkaar krijgen

De huur vond ik een beetje hoog.

Paxtonstraat 4

8013 RP Zwolle

Over SPACEWINNER helpt je met ruimte

Wij denken met je mee over ruimte, gemak, maar ook bijvoorbeeld over opslagruimte en toegang bij eventuele noodgevallen. Je kunt bij ons terecht voor o.a. (aanhang-) wagens, heftrucks, verhuisdozen, en inpakmaterialen. Voor onze zakelijke klanten staat zelfs een afvalservice ter beschikking. Wij zijn trots op ons familiebedrijf en op onze diensten waarbij de extra dimensie wordt verzorgd door een enthousiast team van medewerkers die graag met je meedenken en je adviseren. Klantvriendelijkheid houdt bij SPACEWINNER niet op bij een kop koffie, en service is bij ons meer dan een glimlach alleen!