De boxen welke worden verhuurd door Spacewinner(Enschede) zijn heel goed! Dit is de tweede keer dat ik een box heb gehuurd bij Spacewinner Enschede!

prima ruimte

persoonlijke benadering, klantvriendelijk, meedenkend!

• Ik ben Eerste keer klant

Er kan er maar één de beste zijn!

Na eerdere ervaringen met aanbieders van opslagruimte terecht gekomen bij Spacewinner. Ik wist het meteen, dit had ik eerder moeten doen. Naast een eerlijke prijs, mooie goed onderhouden ruimtes, centrale ligging en zeer goede beveiliging bieden zij ook de allerbeste service met een laagdrempelig karakter. De koffie staat altijd klaar. Enthousiast en professioneel personeel is altijd bereid om mee te denken en maatwerk te leveren. Ikzelf heb in Zwolle in korte tijd meerdere keren gewisseld van ruimte en contract en nooit was dit ook maar enig probleem voor ze. Grote pluim voor deze vrolijke mannen! Ook het verkrijgen van opslag/verhuismateriaal of plannen en huren van een busje of aanhanger gaat zonder enige moeite bij dit bedrijf. Ga vooral zo door (ook met pingpongen voor wat korting ;-)) en ik zal Spacewinner bij iedereen aanbevelen!

• Ik ben Vaker klant

Goede service, veel mogelijk qua ruimte, goede parkeergelegenheid

Ik ben heel positief. Heb eerst een grote ruimte gehuurd voor een deel van de inboedel bij een verhuizing. De opslag is goed bereikbaar, aan een rustige weg. Ook is er makkelijk met een bestelwagen of verhuiswagen om het gebouw heen te rijden. Vriendelijk personeel en op werkdagen is het restaurant open voor wat te eten. Heb ook gebruik gemaakt van het gratis busje om een deel van de boedel te vervoeren. Perfect. Daarna naar een veel kleinere opslagruimte verhuisd. Alles droog, schoon en goed verlicht. Mocht ik in de toekomst weer opslagruimte nodig hebben, dan ga ik zeker weer naar Spacewinner.

Fantastische locatie!

Wij hebben ruim twee jaar een opslagruimte gehuurd bij Spacewinner en wij zijn zeer tevreden. Service en communicatie is uitstekend. Zeer vriendelijke mensen allemaal! We kunnen Spacewinner aan iedereen aanraden!!

Fijne opslag locatie

Ik heb hier een jaar een ruimte gehuurd voor de opslag van meubels. Hierdoor kwam ik niet vaak op de locatie, maar het is wel fijn dat je er bijna altijd terecht kan. De ruimtes zijn netjes en groot genoeg, verwarmd en goed bereikbaar middels de grote liften. Ook het aanvragen, en opzeggen van de opslagruimte ging soepel.

Meer dan uitstekend

Opslagruimte is natuurlijk perfect maar de persoon van Daniël spant natuurlijk de kroon. Deze man zou je wensen als broer, zoon of schoonzoon. Zelden iemand ontmoet die zo oprecht authentiek is.

• Ik ben Eerste keer klant

de perfecte keuze voor mijn opslagproblemen

De perfecte keuze voor mijn opslagproblemen Ik ken Spacewinner al vanaf het begin van hun bestaan. Eerst alleen voor mijzelf en nu gedurende 11 jaar stuur ik allerlei personen die opslagproblemen hebben, door naar spacewinner of bemiddel voor hen. Nooit geen problemen en altijd meedenken naar de oplossingen die ik zoek. Hulde aan Marloes, Daniël en alle andere personeelsleden.

Perfect!

Zeer klantvriendelijk en klantgericht. Iedere keer een warm welkom en betrokken meedenken. Snelle en correcte afhandeling.

Oplossingsgericht en vriendelijk

Nu voor de 2e x huur ik opslag, er staat vaak een aanhanger klaar en er wordt goed meegedacht. Vriendelijke uitgebreide service. Bij andere opslag units komen er vaak nog verborgen kosten bij.

• Ik ben Vaker klant

Prettige benadering en goede informatie.

Via bekenden bij Spacewinner terechtgekomen en in een lastige tijd een plezierige ervaring gehad.

• Ik ben Eerste keer klant

Goede service, altijd vriendelijke mensen die je helpen en met je meedenken in een woord top.

• Ik ben Vaker klant

Goede prijs-kwaliteit verhouding, behulpzaam personeel en goede faciliteiten.

Fijne opslag

Nooit problemen gehad, personeel denkt met je mee als er iets is. De opslag boxen zijn schoon, het is er hygienisch en heel goed beveiligd.

zeer tevreden klant

Erg klant vriendelijk en flexibel bedrijf. Klant staat centraal en ze denken op een prettige manier met je mee. Kom zeker terug als ik weer opslagruimte nodig mocht hebben

goed afgewikkeld

• Ik ben N.v.t.

Een uitstekende plek voor extra ruimte.

Prettig contact met medewerkers en een snelle afhandeling van het papierwerk. Het is een prima plek voor extra ruimte. Medewerkers denken met je mee, zijn erg klantgericht. Kortom een plek waar je graag "veilig" je spullen kan stallen.

• Ik ben Vaker klant

Uitstekende service en alle hulp van kundig personeel!

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ideale oplossing voor (tijdelijk) ruimtegebrek. Behulpzaam gebruik van faciliteiten.

Een perfect proffesioneel werkend bedrijf van hoge kwaliteit en service

Een perfect professioneel werkend bedrijf van hoge kwalieit en service. Spacewinner geeft je ruimte. Bedankt.

Uiterst tevreden

Ivm verhuizing hadden wij opslagruimte nodig. Doordat wij een langere periode huurden kregen wij er een maand extra gratis bij. Dat hebben wij als zeer prettig ervaren. Maar ook het eenmalig gebruikmaken van de Spacewinnerbus en het veelvuldig gebruik maken van een aanhanger. Echt super! Een eigen sleutel van de opslag en voldoende toegang tot de opslag. En de koffie staat ook nog eens klaar! Kortom perfect.

Bij Spacewinner is alles van a tot z PERFECT geregeld.

Wij hebben als zeer positief ervaren om onze inboedel bij jullie onder te brengen en raden dit aan iedereen aan.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goed beveiligd Goede prijs kwaliteitsverhouding Vorstvrij Schoon en netjes Veel mogelijkheden om Bv kantoor erbij te huren, vergaderzaal, motorstalling etc etc Vriendelijke en gastvrije medewerkers Top bedrijf! Huur hier al jaren!

Geen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Uitstekende service, goede prijs/kwaliteit

Paxtonstraat 4

8013 RP Zwolle

Over SPACEWINNER helpt je met ruimte

Wij denken met je mee over ruimte, gemak, maar ook bijvoorbeeld over opslagruimte en toegang bij eventuele noodgevallen. Je kunt bij ons terecht voor o.a. (aanhang-) wagens, heftrucks, verhuisdozen, en inpakmaterialen. Voor onze zakelijke klanten staat zelfs een afvalservice ter beschikking. Wij zijn trots op ons familiebedrijf en op onze diensten waarbij de extra dimensie wordt verzorgd door een enthousiast team van medewerkers die graag met je meedenken en je adviseren. Klantvriendelijkheid houdt bij SPACEWINNER niet op bij een kop koffie, en service is bij ons meer dan een glimlach alleen!