Pluspunten

Prima berging schoon en netjes , vriendelijk en behulpzaam personeel

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Erg vriendelijke medewerkers en altijd snel en accuraat geholpen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer professioneel bedrijf. Je wordt altijd met een glimlach geholpen. Spacewinner bied een goede service die net iets verder gaat dan de gemiddelde concurrent. Ik ben zeer tevreden over Spacewinner en mocht ik ooit weer een ruimte nodig hebben dan hoef ik niet ver te zoeken.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Wat mij meteen opviel aan spacewinners is de accommodatie. Het gebouw is modern en de beveiliging is goed geregeld. De hekken en diverse deuren die je doormoet door middel van een druppel vind ik goed geregeld. De lift die je naar de verdieping brengt is groot genoeg om. Met je hele hebben en houden te verplaatsen. Alles is netjes en schoon en de keuze uit diverse m3 boxen is ruim. Het personeel is vriendelijk en er staat altijd een bakje koffie klaar als je dat nodig hebt. Daarbij indien nodig is het mogelijk om hun busje voor een aantal uurtjes mee te nemen mocht dat nodig zijn daar zit alleen borg kosten aan vast. Dat vind ik nou service. Toen ik in alkmaar mijn spullen moest halen was het geen probleem. Om de bus de gehele dag mee te nemen. Al met al. Prijs / kwaliteit is super

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Dit bedrijf levert al jaren top kwaliteit. Ze doen alles voor je. Ik huur er al sinds ze open zijn. Ga er niet meer weg

Verbeterpunt was kofffie. Dit is ondertussen opgelost. Heerlijke koffie nu

Pluspunten

De mensen van Space Winner zijn zeer helder in communicatie, en zullen altijd hun best doen om de beste uitkomst te leveren. Ook is er in overleg veel mogelijk, wat uitkomst biedt voor speciale situaties. Daarnaast zijn de prijzen zeer schappelijk, en krijg je hier voor ook de beste voorzieningen. De kleine dingen als een kopje koffie of thee, schone wc's, steekwagentjes of een goed broodje tijdens je bezig bent, is niet meer dan normaal!

Onderlinge samenwerking van het team. Goede teamsfeer kan de kleine onduidelijkheden voorkomen en zo dus in mijn ogen laatste kleine minpuntje wegwerken. Misschien tijd voor een leuk en leerzaam team-uitje? ;)

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Klantvriendelijk,behulpzaam,meedenkend

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

De klant centraal stellen. Gebeurd nog zelden maar Spacewinner begrijpt dit als de beste

Verbeteren, voor mij voldoen ze aan alles wat ik verwacht. Een beter koffiezetapparaat als luxe toevoeging.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Locatie Deventer tav Joost. Hartelijk dank voor zeer snelle, goede en betrouwbare service met een prima oplossing voor ons acute huisvestingsprobleem. We zijn jullie heel dankbaar. daar we tijdelijk goederen bij jullie mogen opslaan. Namens Kennis Centrum Oncologie Deventer, Henny Heesen en Johan Schintz

niet van toepassing

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Super vriendelijke en behulpzame mensen. Netjes en schoon. En als klap op de vuurpijl ook nog heerlijke broodjes. Zeer aan te bevelen!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Personeel is heel vriendelijk en klantgericht .1e indruk was positief Dit was voor ons heel fijn en voelde goed om bij Space Winner de spullen in de opslag te doen. De ruimtes zijn netjes ook het gebruik van verhuismaterialen is goed voor elkaar. Wij zullen Space Winner zeker aanraden bij anderen voor opslagruimte.

Nvt

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Makkelijk te regelen, altijd beschikbaar, goede prijzen en makkelijk weer op te zeggen

Geen!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Vriendelijke mensen, alles ziet er schoon uit, benodigde materialen zijn aanwezig, dus top!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Verzorgd, schoon, correct. Gratis aanhanger lenen. Doet wat je ervan verwacht.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Alle contacten zijn altijd positief. Schone ruimtes en goede service

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Vriendelijk personeel. Eerlijke prijzen. Zeer net onderhouden ruimtes. Veel gratis extra's. Coulant met de opzegtermijn. Duidelijke eindafrekening.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Duidelijke uitleg, transparant in kosten, nette ruimtes, goede tarieven. Groot pluspunt is dat je gratis een aanhanger kunt gebruiken. Wij hebben deze vaak nodig gehad om spullen heen en weer te brengen, of elders op te halen. Scheelde een heleboel kosten van het huren van een aanhanger.

Geen!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

alles loopt volgens afspraak

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Vriendelijk personeel alles word erg duidelijk.uitgelegt nergens te beroerd voor.

N.v.t

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

zeer oplossingsgericht en meedenkend. prettige samenwerking!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Schone ruimten, vriendelijk en correct personeel, goed bereikbaar.

Paxtonstraat 4

8013 RP Zwolle

Over SPACEWINNER helpt je met ruimte

Wij denken met je mee over ruimte, gemak, maar ook bijvoorbeeld over opslagruimte en toegang bij eventuele noodgevallen. Je kunt bij ons terecht voor o.a. (aanhang-) wagens, heftrucks, verhuisdozen, en inpakmaterialen. Voor onze zakelijke klanten staat zelfs een afvalservice ter beschikking. Wij zijn trots op ons familiebedrijf en op onze diensten waarbij de extra dimensie wordt verzorgd door een enthousiast team van medewerkers die graag met je meedenken en je adviseren. Klantvriendelijkheid houdt bij SPACEWINNER niet op bij een kop koffie, en service is bij ons meer dan een glimlach alleen!