Pluspunten

Snel geregeld, toegankelijkheid box.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Helder, handig, schoon

Wellicht dubbel checken bij terug storten borg. Borg voor mijn zoon werd op nijn rekeningnummer gestort. Is intern uiteraard opgelost

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Top bedrijf, servicegericht, klantvriendelijk, super toegankelijk. Goee beveiligd. Dit geldt voor mail- en persoonlijk contact. perfecte opslagruimtes met verschillende maten. Een bedrijf dat ik zeker zal aanbevelen.

Zaterdags druk. Mogelijk extra "karretjes" voor de zaterdag.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Heel flexibel

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

vriendelijke mensen keurig schoon bedrijf

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goederen die na 5 jaar opslag er nog steeds in dezelfde staat weer uit kwamen.

Geen verlichting in de berging aanwezig

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Alles prima voor elkaar. Goede faciliteiten.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Schoon, goed georganiseerd, goed advies mbt selectie van ruimte, goed toegankelijk, gemotiveerd personeel, goede voorzieningen

Niet ongemerkt

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Evaring met Space Winner Enschede: vriendelijk vakkundig personeel. Verder wordt er met je meegedacht en is een woord een woord. Ook krijg je advies en tips over zaken waar je zelf - vanwege onwetendheid - wellicht niet naar zou vragen. Top zaken doen zo!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Prettig en betrouwbaar bedrijf Vriendelijk en netjes personeel Hele goede prijs/kwaliteit verhouding ruime parkeer gelegenheid toilet aanwezig Gratis wifi, koffie en thee bij de receptie Aan of opmerkingen worden direct opgepakt Net en altijd opgeruimd gebouw Brand en inbraak beveiliging aanwezig Goed toegangsbeheer

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Nette opslagplaats met super vriendelijk personeel.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Top service, top product. Fully happy with the facility.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Gratis aanhangwagen lenen, vriendelijk personeel, prima opslagruimtes

Schroeven in het plafond afknippen (zijn scherp en kunnen gevaarlijk zijn)

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Ik had een aanhanger gehuurd voor een dag. Vlotte bediening, personeel zeer vriendelijk, flexibel en hulpvaardig: in de stromende regen zonder meer geholpen met afkoppeling aanhanger,

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Super vriendelijk personeel. Goed bereikbaar. Reageren snel op mails. Gratis gebruik boedelbak.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

goede prijs/kwaliteit. Ik heb bij meerder opslagbedrijven in de omgeving gekeken naar de prijs. Spacewinner heeft voor de prijs die zij vragen meer te bieden dan andere bedrijven. Ook de ruime openingstijden, meerdere liften, meerdere ingangen en fijn personeel zijn positief. Je hoeft geen afspraak te maken om bij je eigen spullen te kunnen! Ook hebben ze mij verwezen naar extra hulp bij het transport van mijn inboedel naar deze opslag toe. Ik ben echt zeer positief.

Opzetranden op de transportwagentjes zou wel handig zijn als je veel klein spul hebt.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk! Denken echt mee over wat ik als klant nodig heb en welke prijs er bij past. Zijn ook niet te beroerd geweest om mee te helpen. Met name Ali en Joost: top! De ruimte is ideaal, gebouw prettig, alles werkt, wordt snel gereageerd.

Geen tips die ik nu kan bedenken ter verbetering. Daarom alleen de tip om uit te breiden. Niet alleen wat dezelfde formule betreft maar ook wat andere activiteiten betreft.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

schone unit ruime openingstijden gratis gebruik aanhanger vriendelijk en behulpzaam personeel

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Vriendelijk en correct personeel. Communicatie is duidelijk en helder. Fijne units op temperatuur

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Klantvriendelijkheid. Servicegericht.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

goed bereikbaar met eigen vervoer. ov helaas een stuk moeilijker! ruime openingsuren. aanwezigheid van hulpmiddelen en gebruik van aanhanger.

verlichting werkte een aantal keren niet en het kan erg stoffig worden als er in andere ruimtes geveegd wordt. dan is het jammer dat de ruimtes van boven open zijn.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk!!! Keurige storageoplossing.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Het is gewoon heel fijn wanneer je zelf al heel druk bent met een verhuizing je spullen kunt opslaan en je er eigenlijk niet meer naar om hoeft te kijken. Ze staan hier warm en droog en veilig. En wanneer je bij je spullen wilt kun je er gewoon bij. Personeel is altijd vriendelijk en heeft een kop koffie voor je. Haha en die gaat er natuurlijk gretig in als je druk bent.

Dat wel al het personeel naar de 2.50 vraagt voor het afbetalen van de verzekering. Dit was ons in het begin niet bekend en zodoende hebben wij toch een paar keer gereden met de aanhanger. Gelukkig is er niets gebeurd maar het voelt prettiger als je het weet.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Praktisch, overzichtelijk en efficiënt

Dissel aanhangwagen was niet helemaal in orde

Paxtonstraat 4

8013 RP Zwolle

Over SPACEWINNER helpt je met ruimte

Wij denken met je mee over ruimte, gemak, maar ook bijvoorbeeld over opslagruimte en toegang bij eventuele noodgevallen. Je kunt bij ons terecht voor o.a. (aanhang-) wagens, heftrucks, verhuisdozen, en inpakmaterialen. Voor onze zakelijke klanten staat zelfs een afvalservice ter beschikking. Wij zijn trots op ons familiebedrijf en op onze diensten waarbij de extra dimensie wordt verzorgd door een enthousiast team van medewerkers die graag met je meedenken en je adviseren. Klantvriendelijkheid houdt bij SPACEWINNER niet op bij een kop koffie, en service is bij ons meer dan een glimlach alleen!