Filtre

pasvorm prima

Kwalitatief mooi, zacht met een luxe uitstraling

De shirts met col en lange mouw zijn fantastisch. Zowel onder een blazer, kort jasje, blouse, maar ook alleen goed te dragen in of op een broek of rok. De pasvorm is okee, het colletje een beetje strak. Blijft mooi na het wassen.

Goede website en snelle levering.

Duidelijke website en zeer snelle levering.

vlotte aflevering van de bestelling!

ik ben heel tevreden over de afwerking van mijn bestelling

Geen betere service dan van oroblu

Uiterst correct en volgens afspraak!!!

Een geweldig fijne panty!

Na aankoop in koud water doen en een nachtje in de vriezer maakt de panty vele malen sterker.

Snel accuraat en top kwaliteit

Snel accuraat en top kwaliteit

Goed merk, fijne kousenvoetjes.

Ik vind het wel heel erg jammar en onndig om 2 pakjes kousenvoetjes als pakje te laten bezorgen door een busje. Dat had echt als brievenbuspakketje gemoeten met de postbode die toch al door de straat komt.

De fijnste panty's ze jeuken niet

Alle panty's jeuken en kriebelen deze niet. Blijven langer heel. Maar ik neem wel 20 of 30 denier voor de zomer. Omdat ik graag er wat langer mee wilt doen. En als het heet is draag je geen panty.

Bestellen en afleveren waren probleemloos

Snel en goed gegaan

Ok

Hele fijne panty’s!!

Deze panty’s zijn top! Maar valt goed, ik koop altijd wel 1 maat groter dan m’n normale maat. Zitten erg lekker, niet zo achterlijk hoog als heel veel andere merken panty’s! Blijven ook mooi na wassen.

Kan niet beter

Mooie producten, snel geleverd

snel en volgens afspraak

zie titel

Snelle levering en netjes verpakt met instructies

Fijne sokken. Super snelle bezorging

Fijne sokken. Dragen heerlijk. ze slijten wat sneller maar dat neem ik op de koop toe. De bezorging is altijd super snel.

Goede Service

Goede service, duidelijk to the point antwoord op mijn vragen. Bestelling kon gemakkelijk online gedaan worden en is snel verwerkt en verzonden.

Uitstekend en snelle service

Na 1 dag was mijn bestelling al binnen. Top geregeld.

Hele goede ervaring

Overzichtelijke website , snelle bezorging en netjes verpakt

Snelle bezorging en kwaliteit is goed

Lage denier panty’s met zomerse teint uitgekozen. Goede pasvorm en kwaliteit is goed. Die ik normaal koop zijn de helft goedkoper maar kan ik vaak maar 1 keer aan en zijn dan al stuk.

Geweldig, snel

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering

Ongeloofelijk goed

Topbwinkel, super service, altijd op tijd de spullen on huis.

7 Industrieweg V

Vught 5262 GJ