Filtre

Al jaren klant nog nooit problemen ervaren

Snel en correct geleverd

Mooie en duidelijke website. Bestelproces gaat heel soepel. En natuurlijk mooie beenmode.

Goede kwaliteit

Niet eerder heb ik ergens kwalitatief goede panty's kunnen kopen voor een nog leuk te betalen bedrag. De kwaliteit is ook erg goed!

Alles verliep vlot

Alles verliep vlot

Kocht voorheen altijd bij Oosterlaar beenmode in Deventer, helaas gestopt. Altijd erg prettig.Waar in Deventer nu?

Snel en correct

Goed geholpen door de klantenservice

Ik heb de klantenservice benaderd en gevraagd naar een bepaalde kleur. Ik werd snel en uitgebreid geholpen, niets dan lof. En na bestelling snel geleverd en de kleur was perfect.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering.

Heel goed en snel geleverd!

Makkelijk zoeken op de site, snelle levering. Stay-ups: goede kwaliteit. Bestel in de regel 1x per jaar 6 pf 7 paar en doe daar het hele jaar mee.

Snelle levering!

Snelle levering, op de hoogte gehouden waar het pakketje zich bevind!

Goede vlotte aflevering

Goede vlotte aflevering

Makkelijk te bestellen en de panty’s zijn erg fijn ik ben lang dus ben erg blij mee.

De panty’s zijn erg fijn doordat ik lang ben is t soms moeilijk om panty’s te vinden die goed blijven zitten.

Snelle levering, hele fijne kolletjes en panty's! Mijn vorige oroblu kolletje heb ik 4 jaar netjes kunnen dragen! Ik ben fan

All good

I didn't like the quality of the products (non-cotton underwear), so I send them back and received the refund very swiftly

Positief

Eerlijk gezegd viel het model van mijn aangeschafte shirts mij wat tegen. Normaal gesproken ben ik zeer tevreden, maar dit model niet. Het paste niet bij mij. Ik ben uiterst tevreden over de afhandeling hiervan door het Oroblu team. Perfect opgelost. Hierdoor blijft mijn totale waardering van Oroblu positief.

Prima keuze en snelle levering

Prima keuze.

atijd goed

Zoals altijd goed.

Alles in orde

Panty’s vlot en goed ontvangen

Fijne, duidelijke website en snelle levering

De website is erg gebruiksvriendelijk. De levering gaat snel en ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling

Snel- vakkundig en super kwaliteit

Prima verzorgd!

Bestelling met vertraging binnen

Uiteindelijk goed

De panty is van super kwaliteit, snel besteld door de overzichtelijke website en de volgende dag in huis. Fantastisch!

Goed en snel

Mooie leggings !