Filtre

Meerdere keren tot volle tevredenheid!

Heel goed en heel snel.

Heel goed en heel snel.

Top service goede kwaliteit

Ik vind het erg jammer dat Oroblu stopt met de productie van de “hold up in de kleur mocca.” Gelukkig kon ik er op internet nog een aantal bestellen, zodat ik nog even vooruit kan.

Snelle en correcte levering!

Ruime sortering en uitstekende kwaliteit!

mooi

mooi

Super snel

Super snelle levering, netjes ingepakt

snel en zo goed verpakt

zie boven. niets aan toe te voegen

Even goed slede kwaliteit van de kousen.

Het spaart een ritje naar de stad en de kosten van de parkeergarage.!

top

makkelijk bestellen en super ane thuisbezorgd . kwaliteit van oroblu is fantastisch!

Prachtige panties en snel geleverd

Prachtige panties, uitstekende kwaliteit. Ze zitten top. Helemaal niets op aan te merken.

x

Snelle levering en de perfecte sokken!

Sokken werden heel snel geleverd en zijn precies wat ik had gehoopt!

Duidelijke site, makkelijk bestellen

Overzichtelijke duidelijke site, had zo gevonden wat ik nodig had. Makkelijk te bestellen en werd snel verstuurd… alleen de DHL service is waardeloos. Na 5 dagen geen track en tracé code, wel in DHL zeggen dat ze kopen en na 5 dagen lees ik dat ze het terug hebben gestuurd.

Snelle levering erg prettig

Ik heb vaker panties besteld bij Oroblu. Snelle bezorging, goede panties ook al zijn ze best wel duur maar ... ze gaan heel lang mee.

perfect helemaal blij

goed en op tijd, netjes ingepakt

Goede service en producten van een goede kwaliteit

Toen ik een klacht had over de trage bezorging van het pakket is er direct actie ondernomen richting DHL en het pakket werd diezelfde dag (en op tijd) bezorgd.

Fantastische panty’s

Fantastische panty’s die heel lang mooi blijven

Helder beschrijving en snelle levering

Mooi materiaal en uitgebreide collectie

Goede kwaliteit en snelle bezorging

Alle vier soorten kousen die ik heb besteld zijn van goede kwaliteit en ze werden snel bezorgd.

Fijne snelle webshop

Voor het eerst besteld omdat deze niet in de winkel te krijgen waren. Makkelijk bestelproces en snelle verzending.

Mijn bestelling was mis gegaan, waardoor deze retour was gestuurd voordat deze was afgeleverd. ik ben direct door iemand van Oroblu gebeld en heel goed geholpen, pakketje direct opnieuw verstuurd en vandaag mogen ontvangen

Alles vlot verlopen.

Snel geleverd!

Snel en kosteloos geleverd!

7 Industrieweg V

Vught 5262 GJ