Filtre

Snelle bezorging, gebruiks vriendelijke website en natuurlijk prima kwaliteit !!!

De bestelling verloopt vlot en goed.

Snelle en goede service

Het lukte mij niet direct om in te loggen maar via de klantenservice per e-mail heel goed geholpen en het probleem was snel opgelost. Mijn bestelling is verder super verlopen. Bedankt!

Goede kwaliteit en prima levering

Goede kwaliteit en prima levering!

Veel keus en snelle levering

Super producten, snelle bezorging, top.

Helemaal goed

goed.

ik ken oroblu al jaren. Vroeger in onze winkel verkocht. n Mooie passende sterke panty. Ik moet er nu voor naar BergenopZoom by Sven en Sophie. dus daarom bestel ik nu via internet...en dat is prima...

Gewoon prima!

Beste Oroblu, Mijn ervaring met dit merk is gewoon prima, Ik heb ze zelf 15 jaar Oroblu verkocht en besteld !.

Voortreffelijk!

Snel en goed!

Mooie shirts en erg goede en snelle service

De kwaliteit van de shirts van Oroblu is goed en ze zijn mooi afgewerkt. Ik had een vraag over de bestelling en het bedrijf is makkelijk telefonisch bereikbaar en zeer klantvriendelijk.

Alle producten zijn geleverd zoals gevraagd.

Goede kwaliteit panty's

Werd meteen opgestuurd en zonder verzendkosten

Positieve ervaring.

De bezorging was supersnel.

15 den hold-up kousen

De kousen zijn prachtig, maar het lukt mij niet de kousen een dag heel te houden; altijd komt er halverwege de dag een ladder in de kous, hoe voorzichtig ik ook ben. Ze zijn te fragiel.

Vlug en netjes afgeleverd !!!

Zie boven

Tevreden met de snelle levering

Snelle, goed verzorgde levering

Zo snel, geweldig

Geweldig !

Snel

Overzichtelijke website en snel bezorgd

Ik heb een goede ervaring met oroblue beenmode , keurig verpakt en goed advies omtrent het produkt

Fijne webwinkel

Snelle levering. Netjes verpakt. Top producten!

top

hele fijne panty's en snelle levering

7 Industrieweg V

Vught 5262 GJ