Filtre

Ik ben tevreden

Panty's werden op tijd bezorgd

excellent

I have a very good experience with oroblu, marverous services and so good kwality products which I trust.

Mooie panty met fijn draagcomfort. Mooie glans. Broekje aan panty zit perfect. Dus heel erg fijne panty

Duidelijk, mooi en snel ontvangen

Duidelijk, mooi en snel ontvangen

Quality is great but sizing poor

I'd like to see more accurate sizing. How much you weight vs your high says nothing about the body's proportions. While the quality of pantyhose is best I've ever had (specifically plaisir), the sizing is pure guesswork.

Panty 70 denier gekocht.goede kwaliteit,alleen broekje van de panty heel kort.mag hoger zijn.

Mooie panty’s en een snelle levering

Top kleding

Bestellen en volgens planning bezorgen top

Perfecte panty

Goede en mooie panty’s met snelle levering

Goed product, snel gekeverd

Snelle levering. Makkelijk bestellen.

top!!

zo snel als ik de levering heb ontvangen

Inlegkruisje hecht niet

Ik gebruik deze slips al meer dan 10 jaar. Tot nu toe zeer tevreden. Maar deze keer hechte het inlegkruisje niet. Oorzaak niet heel duidelijk maar heeft te maken met de rek-richting van de slip. Vroeger rekte het slipkruisje vooral links-rechts. Nu vooral voor-achter. Daardoor hecht het inlegkruisje niet goed meer. Ik krijg het betaalde bedrag terug. Maar ik heb liever de Oroblu boxers van "oude" kwaliteit.

De zomerpanty 15 den (kleur doré) is niet van echte benen te onderscheiden!

echter het broekstuk en bij de tenen kan deze panty wel wat sterker gemaakt worden, zoals bij Kruidvatpanty's Iedere week een nieuwe panty aan geeft wel hoge kosten. Ook jammer dat deze niet in 20 den. kleur doré te krijgen is

Snelle service,, Op aangegeven tijd afgelverd

Snel en keurig verzorgd opgestuurd.

Overzichtelijke site en snel geleverd

Snel ontvangen. Keurig ingepakt.

Prima.

Ik ben zeer tevreden. Bestellen ging snel en makkelijk en ook de bezorging lekker snel. En op de afgesproken tijd.

Prima,ondergoed. Correct geleverd.

Terugsturen kost veel geld. Dat hoort m.i. in de service te zitten.

De zending zag er netjes uit. De maat bleek echter te groot. Ik had de maattabel bestudeerd en aan de hand daarvan besteld, maar kennelijk toch niet goed geïnterpreteerd. Er zat bij de zending een formulier dat ik kon gebruiken om de maat (en/of eventueel kleur) te ruilen. Daarvan heb ik gebruik gemaakt. Wat schets echter mijn verbazing dat ik het pakketje niet zondermeer kan afgeven bij Postnl, maar €7,25 moet betalen voor retourzending. De beambte van Postnl heeft het nog nagekeken voor me of dit wel klopte….. Hier ben ik dus niet tevreden over. Voortaan bestel ik dus niet meer rechtstreeks bij u.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Prachtig deze shirts van oroblu. Super pasvorm.

Fantastisch !!

De aankoop met de verwerking was heel correct!!

7 Industrieweg V

Vught 5262 GJ