Filtre

Super fijne producten en service

Naar ervaring kan ik zeggen dat deze panty’s van goede kwaliteit zijn en erg mooi! Ze blijven ook mooi en dragen heel comfortabel. Service van Oroblu is ook super!

Subliem

Mijn ervaring met Oroblu is zoals ik al heb vermeldt in een woord "Subliem" fantastisch, ben tevreden over de snelle service en de afhandeling. Heb al eerder 10 panty's besteld en blijf het voortaan altijd gelijk bij Oroblu bestellen. Krijg altijd complimenten over mijn benen, mooi glad en mooi van kleur. ( mijn geheim denk ik dan)

Duidelijke site met goede productinformatie en maatinformatie. Keurig volgende werkdag in huis.

Snelle, nette service.

Webshop is handig ingericht. Betalingsmogelijkheden divers. Snelle levering. Netjes verpakt.

Wat een fijne pantykousen. Geen afknellende boorden. Mooie kwaliteit!

Heerlijk ondergoed

Ik heb dit model ondergoed al jaren, en ik kan niet meer zonder. Door het fijne, naadloze materiaal is het een plezier om te dragen onder bijvoorbeeld een strak jurkje!

Goede kwaliteit en een zeer snelle bezorging

Niet voor herhaling vatbaar

De kleur was prima (suntouch). De uitleg ook prima. Volgens de tabel had ik ook de juiste maat. De stay-up links bleef zitten en rechts zakte elke weer tijdens de wandeling! Met veel aandacht en alle voorzichtigheid verschillende keren de stay-up weer omhoog getrokken. Uiteindelijk maar uitgetrokken. Dus….kortom….de eerste ervaring was geen succes!

Sexy kousen

Mooie kousen maar niet sterk dus uitkijken. Goud staat mooi op dit zwart.

Snelle levering, goede kwaliteit

Ik had in het verleden al goede ervaringen met de producten van Oroblū in winkels. Daarom met een gerust hart nu via webwinkel mijn aankopen gedaan. Bevalt prima.

Prima kniekousen

De kniekousen zitten heel goed en gaan lang mee.

Snelle levering, prima kwaliteit

Xxxxxxxx

toffe panty,s

dragen heerlijk

Altijd alle soorten en maten op voorraad en een uitstekende afhandeling

Ik heb bij Oroblu, mijn favoriete merk, nog nooit tevergeefs gezocht en nagenoeg altijd heb ik mijn bestelling de volgende dag al in huis. Die "tien" is dik verdiend....

Heel tevreden.

Snelle levering, mooi verpakt en goede kwaliteit. Niks op aan te merken dus.

Snelle bezorging. Super fijne panty’s Wil geen andere meer.

Snelle service en goede kwaliteit

Nette en snelle verzending en altijd goede kwaliteit producten

Draag deze broekjes al jaren met veel plezier maar de laatste zending is kwalitatief een stuk minder

De tailleband is een stuk smaller en het kruis te lang. Ook is het broekje korter dan de vorige zending. Hierdoor zit het broekje zeer oncomfortabel. Bij het dragen moet ik constant het kruis naar beneden trekken.

Snelle bezorging. Heel fijn

Zie boven

Alles verliep goed!!

Bestelling ging snel en goed.

Goedemorgen mevr./mijnheer Oroblu, Mijn bestelling heb ik in goede orde ontvangen. Heb de bestelling wel teruggestuurd, maar tevens een nieuwe geplaatst. Heb ik ingevuld op het Retourformulier. Kan ik dan van U een nieuw Pakketje verwachten? Bij voorbaat dank. Vrolijke groet. Mieke Kroes.

Mooie producten en snelle levering!!

De stay-up panty is ideaal voor mijn moeder! Ze is 96 jaar en zit in een rolstoel. Ze moet verzorgd worden en dan zijn de stay-ups idealer dan een panty. Zelf draag ik ook de producten van jullie. Ik vind een panty veel gedoe en de kousen veel makkelijker en fijner zitten. Ze blijven mooi op hun plek zitten door de “plak”- randen…. Mensen die verzorgd moeten worden zouden allemaal deze stay-ups moeten dragen… dank jullie wel voor dit mooie product… En de snelle levering is ook super handig.. alles is netjes verpakt..

snel geleverd + mooi product

Brievenbuspakje iets te hard/ en daardoor iets te groot voor onze brievenbus, met als gevolg dat ik mijn brievenbox slechts met moeite openkreeg

Door hobbel in bestelsysteem dubbel betaald. Snel antwoord van klantenservice en bedrag retour :)

Prima ervaring, een q0!

Duidelijke website, eenvoubestelproces en zeer duelleren levering. Zeer tevreden.

7 Industrieweg V

Vught 5262 GJ