Filtre

Zéér goed!

Ruime keuze en vlotte levering. Mooie en sterke panties. Altijd tevreden over Oroblu.

Erg mooi

Netjes verpakt en verstuurd.

Prachtige kousen in de perfecte modekleur.

Bij Oroblu vond ik de panty’s die v.w.b. kleur en denier het best bij mijn nieuwe kleding passen (modekleur military). De maattabel op de website (ook aan de achterzijde van de verpakking) maakt het makkelijk om de juiste maat te kiezen. De panty’s zijn van een mooie kwaliteit met een perfecte en comfortabele pasvorm. Product wordt snel en keurig toegezonden zoals Oroblu dat ook belooft met tips om langer draagplezier van de panty’s te hebben.

alles ging voorspoedig

De bestelling verliep snel en de levering ook.

attent

Mooie producten, snel geleverd. 1 product was niet meer leverbaar. Er werd direct op gereageerd per mail. Het is vlot terugbetaald en goed gemaakt met een extraatje.

uitstekende service

Prima service.

Betrouwbaar en fantastisch merk

Ik draag al zolang ik mij kan herinneren alleen maar rokjes en jurkjes. En evenlang draag ik daar de oroblu 80 denier onder! Stevige panty’s van gedegen kwaliteit die wasbeurt na wasbeurt meegaan. En als ik er een keer met mijn ring langskom of één van mijn kattenkindjes er in hangt, is dat zelfs geen probleem!

Kwalitatieve panty’s

Heel tevreden over de panty’s, gaan lang mee, ladderen niet snel. Bestellen en levering ook prima, dag later waren ze in huis.

Snelle levering goede kwaliteit

Altijd goede kwaliteit en snelle levering

Snel geleverd en perfecte kwaliteit panty’s

Goede kwaliteit

Snelle levering van originele maker

Ik koop het liefst bij de maker van het product en niet bij bol ofZo. Prima levering!

alles klopt

Zoal altijd; snelle levering. Makkelijke website. Prima service. Ik blijf klant

Zowel de snelle levering als de panty’s zijn super.

Snel en keurig

Alleen jammer dat de verpakking voor een legging in een doos zat en niet door de brievenbus ging.

Snelle levering.....brievenbus

Snelle bezorging en keurig verpakt

Goede ervaring en heel overzichtelijke webshop

Goede levering

Levering succes verlopen en goede kwaliteit.

ik heb mijn bestelling nog niet binnen....

zou zaterdag bezorgd worden, is nu nog niet binnen ( woensdag)

Goede, snelle webshop.

Een goede en betrouwbare webshop waar ze de mooie kwaliteitsproducten van Oroblu verkopen. Bestelling werd een dag later al geleverd.

De juiste bestelling is goed aangekomen

Alles prima

Kwaliteit

Prachtige longsleeve met turtle neck. Kwaliteit zoals ik gewend ben van Oroblu.

Te weinig XLarge Stay up kousen

Bijna geen XLarge Stay up kousen te koop