Filtre

Prima, de aflevering was iets later dan eerst werddoorgegen.

Heb niets aan het bovenstaande toe te voegen

Correct geleverd. Inclusief leuke verassing!

Goed!

Geweldig!!

Mooie producten met snelle levering!!

Paar keer bij Oroblu besteld. Zeer vlotte, correcte en nette levering van de gewenste artikelen.

Goed en snel

Duidelijk en snelle levering

Zeer goede service

Altijd zeer tevreden over de producten en nu ook nog eens als verrassing alles ingepakt gekregen en een klein presentje erbij! Alsof ik een kadootje kreeg! Werd erg gewaardeerd :)

Prima kwaliteit

En zeer snel bezorgd

Snel geleverd besteld voor een ouder iemand

Alles keurig afgeleverd!

Alles goed afgeleverd, alleen jammer dat de sokjes maar in één maat leverbaar zijn. Ik heb maat 42 en ze komen maar net boven de enkels uit.

mooie onderkleding

Een ruime keuze in fijn ondergoed. Het draagt heerlijk en is van mooie kwaliteit.

Niet ontvangen maar Oroblu stuurt een nieuwe levering

Niet ontvangen, terwijl de transporteur zegt het wel afgeleverd te hebben. Dat kan niet waar zijn want we waren simpelweg niet thuis. Gelukkig corrigeert Oroblu de zaak door een nieuwe levering te sturen. Prima actie!

Mooie panty!

Het is een hele mooie panty, goede kleur. En de service van Oroblu verdient een dikke 10!!

Goed verpakt , met aanwijzing , hoe de panty aan te trekken, kwaliteit panty slecht

Hele mooie panty’s , perfect geleverd met aanwijzing , en handschoentjes , klantenservice is helemaal top

Goede en snelle levering. Product voldoet aan omschrijving. Stay-ups blijven ook echt heel de dag op hun plaats, ideaal.

Mooie produkten

Snel gevonden wat ik zocht, snelle levering

Dit ging helemaal goed

Binnen no time had ik mijn bestelling ontvangen.

goed. makkelijk bestellen. snelle levering. zeker aanbevolen

makkelijk beselllen . snelle levering

Prima slips, fijn materiaal. Hele goeie pasvorm

Fijne producten, snelle levering

Fijne winkel om te kopen en duidelijk bestel-proces. Enig puntje is de vele verpakkingsmaterialen die in de doos zaten. Misschien een optie aanbrengen om het zonder verpakking (in een papierzak oid) te leveren.

Snel en goed geleverd; heel verfijnde kwaliteit

Goed producten en beste kwaliteit

Oroblu is een kwaliteit producten, Ik heb de producten bijna 20 jaar

Super snelle levering

Op vrijdag besteld en op zaterdag waren de panty's al binnen!

7 Industrieweg V

Vught 5262 GJ