Filtre

Goede service!

Mooie sokken, snelle levering, althans van wat op voorraad was. Ik wacht nog op de nalevering van de rest van mijn bestelling.

Goede service!

Fijne service, panty's snel en netjes geleverd. Top.

Goed product, geweldige service!

Producten zijn goed en na een misverstand over de kleur van het gratis mondkapje, kreeg ik er eentje extra nagestuurd in de gewenste kleur. Absolute aanrader voor je bestelling dit bedrijf!

Snelle verzending, blij mee

Dit zijn hele fijne panty, staan verzorgd.

Altijd snelle en goede service

De ene dag besteld en de volgende dag alles in huis. Top!

Mooie panty’s ontvangen

Panty’s zijn me aangeraden door een verkoopster Heb de panty’s besteld maar zijn geweldig.

Snelle levering zonder verzendkosten, product was goed verpakt.

handige website om te bestellen, snelle levering

positief

Duidelijke website, snelle levering

Een overzichtelijk aantal producten, prima levering op moment van keuze door DHL.

Super fijne panty’s en snelle levering

Snelle en juiste levering

Zie boven

Prettig contact

Het drietal panty’s die ik besteld had, bleken niet de goede maat te zijn. Een had ik een klein half uurtje gedragen. Ik mocht ze alle 3 terug sturen en ze zullen in een maat groter opnieuw geleverd worden.

Keurig afgehandeld en goede service.

Gewoon TOP

Goede snelle service, levering

Producten goed verpakt en snelle verzending

Ik ben heel tevreden over de snelle afhandeling van mijn bestelling. Fijn dat de verpakking door de brievenbus paste.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit,zit fijn mooie natuurlijke kleuren, ook felle kleuren kortom veel keus.

Zeker de 5 sterren verdient!

Ben heel tevreden over de kwaliteit. Had al eerder in een winkel in Rotterdam een paar gekocht maar kon ze in mijn woonplaats nergens kopen. Door Corona duurde de levering langer dan beloofd. (Maar dat lag aan DHL )

Alles SUPER snel en goed geregeld. Ik draag al jaren Oroblu kousjes. Met plezier.

Producten goed, levering met dhl slecht

Producten voldoen aan verwachting. Levering via DHL was slecht, eerst meldde ze dat pakket zaterdag 6-3 komt, dan is het weer eens verkeerd gesorteerd en meldde ze dat het 1 a 2 dagen later komt. Vandaag 10-3 hebben ze het pakket bezorgd, helaas was ik niet thuis, en hebben ze het pakket voor de deur neergelegd (vanaf ca 10:40 u), ik vond het om 18 uur toen het al een tijdje regende.... dus zeiknat pakket.

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit, fijn materiaal, ook om de taille.

Snelle levering ondanks corona. Oroblu draag ik heel veel jaren . In de winter het beste ondergoed.

Draag ik al heel veel jaren. Zit prachtig is onzichtbaar bij het dragen. In de winter met name. Voor de zomer vond ik het altijd wat te warm en te weinig verkoelend

Mooie panty's, goede kwaliteit Mooie kleuren

7 Industrieweg V

Vught 5262 GJ