Filtre

Snelle levering,

Niet goedkoop maar prachtige panty’s!!

Mijn favoriete pantymerk

Oroblu is echt mijn favoriete pantymerk. Ze hebben een ruim aanbod aan kleuren en soorten stijlen (shiney, mat, 40 den, 20 den etc.). Mijn favoriete kleuren zijn de nearly black en singapore. De webshop werkte fijn en de levertijd was snel. Ik kom zeer terug!

Snel en netjes

Hele snelle levering van mijn favoriete merk panty

In de winkel was er geen voorraad meer, daarom uitgeweken naar de site. Ik had de panty binnen een paar dagen in huis, helemaal volgens wens. Er was genoeg keuze op de site.

Fantastisch goed geregeld

Met veel aandacht aan de verzending en de verpakking. Juiste informatie en alles fantastisch geregeld.

Correct en snel geleverd

Mooie kousen die snel geleverd worden

Via de webshop zi.jn artikelen gauw besteld en snel geleverd.

Prima geregeld

Na 2 dagen werden de bestelde paty's bezorgd

Altijd goed

Een klassieker waar je altijd op terug kun vallen.

Mijn ervaring met Oroblu en de afhandeling van mijn bestelling was duidelijk, snel, overzichtelijk en correct.

Snelle levering van mijn vaste merk

Zie boven

Als Goed ervaren

Fijn dat het zo goed is verlopen .

Nette levering

Nette en snelle levering. Fijne website om je producten te vinden en te bestellen.

goede overzichtelijke website, snelle bezorging. bij niet thuis bericht dat het pakket de volgende dag nogmaals wordt aangeboden met vermelding van bezorgtijd.

Uitstekend en snel

Tijdig bezorgd, netjes verpakt!

Mijn 2 panty’s en wasnetje pasten door de brievenbus. Ideaal als je niet thuis bent. De bestelling werd op tijd bezorgd.

Fantastische kniekousjes!

De kniekousjes hebben een steunende functie en bevallen mij bijzonder goed. Ik draag ze al heel lang. Ook de brede bovenkant knelt niet en blijft goed zitten.

Prima en snel ontvangen.

Warme sokken en prima pasvorm

Ik ben heel blij met deze mooie wollen sokken!

Alleen jammer dat ik geen mondkapje kreeg want bij mijn besteding zou ik er 1 gratis krijgen.

Weg ik schreef hier boven dat vind ik een minpuntje

Voldoende

Voor mijn probleem biedt de Oroblue kous geen oplossing. Ik vind de kous te transparant waardoor de elastieken kniekous zichtbaar blijft en dat is lelijk. Ik zoek een ondoorzichtige comfortpanty van tenminste 60 denier

7 Industrieweg V

Vught 5262 GJ