Filtre

Ontvangen wat ik besteld heb

Ontvangen wat ik besteld heb binnen een paar dagen n dan ook nog in een passende. verpakking en niet zoals je nu veel ziet in een veel te grote verpakking wat weer verspilling is

Snel en adequate levering

Binnen twee dagen werden de bestelde artikelen geleverd, goed verpakt en in goede conditie.

Echt de fijnste panty´s!

Sinds jaren zijn de Oroblu panty´s echt de fijnste. Wel aan de prijzige kant. Daarom een paar keer een ander merk gekocht maar het haalt het echt niet bij de Oroblu. Zitten heerlijk en voor mijn lengte (1,58 m) perfect. Online besteld en snel geleverd.

Prima qua levering snel

Helaas na een keer wandelen met mijn nieuwe maillots zit er al een gat in bij mijn teen, maar mogelijk zat er iets in mijn schoen . Ik heb een nieuwe maillots gekregen

Kwaliteit.

Kwalitatief ondergoed en snel geleverd.

Vlotte levering

Uitstekende en vlotte service!

Blijf zeker bestellen.

makkelijk te bestellen en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Goed verpakt en snel in huis.

mooie site, snelle afhandeling

tevreden, omruilen ging makkelijk

Snelle levering en netjes ingepakt

Snelle en verzorgde levering van mooie kwaliteitspantys

Vlug snel correct dat is deze site en service super

Hele fijne panty's en snelle levering

De panty's gaan lang mee en overleven de wasmachine :-) Zitten prettig, zakken niet af.

Redelijk snelle levering, netjes verpakt. Bedrijf goed bereikbaar voor vragen.

Vandaag besteld, morgen in huis........geweldig!!

Ik was verbaasd dat ik het bestelde de volgende dag al bezorgd kreeg, ondanks de Corona drukte!

Klacht opgelost

Een panty besteld online voor het eerst. Meteen al een gat erin, maar nauwelijks reactie vanaf de klantenservice! Na een tweede verzoek per email en een beoordeling online is er actie ondernomen. De panty wordt nieuw toegestuurd en daarmee is de klacht netjes afgehandeld. Wel zou ik de klantenservice adviseren iets eerder actie te ondernemen.

Matig

Ik kreeg de bestelling pas na 7 dagen door een fout van DHL. Nimmer een mail van DHL ontvangen.

Prima bezorging

Gekregen zoals verwacht

Product bevalt goed.

Snelle en juiste levering

Snelle levering en het juiste product

Snel geleverd en super kwaliteit hemdjes

Oke!

7 Industrieweg V