Filtre

Mooie producten Snelle levering

Snel geleverd. Top kwaliteit panty

Mijn bestelling is heel snel geleverd. Goed verpakt. Mooie kwaliteit panty, de Satin 60. Draag ze elke winter onder een jurkje. Blijven mooi.

zeer snelle levering

besteld en een dag later al bezorgd. Sneller kan niet.

Bestelling goed verzorgd en netjes afgeleverd!

Perfecte kwaliteit

Panty gekocht: mooi, goede kwaliteit, ijzersterk en snelle levering

Mooie, stevige panty, stof voelt fijn aan. Extra plastic verpakking had alleen niet gehoeven, karton was voldoende.

Perfect!

Goede kwaliteit, snelle levering!

Mooie kwaliteit

Kwaliteit en kleur van deze panty is erg goed, materiaal blijft mooi ook na vele wasbeurten. Al jaren mijn favoriet!

Service en kwaliteit , erg goed

Alles is erg goed !

Supersnelle levering!

Erg fijn product

Snelle en accurate afhandeling van mijn bestelling

TOP

Makkelijk te bestellen, heel snel en correct geleverd.

Correcte levering, heel hoed

Correcte en snelle levering

snelle en goed verzorgde levering

was al bekend met Oroblu, geweldig spul.

Goed.

Een dag na mijn online bestelling arriveert mijn pakketje. Alles keurig in een doosje, precies op maat. De items zelf zijn ook keurig verpakt. De maten kloppen met de maatvoering. Inmiddels heb ik twee keer besteld en daar blijft het niet bij. Ik ben een zeer tevreden klant.

Ideale kousen , prima website,

Tot nu toe werden de kousen verstuurd in een soort tasje en kon het per brievenbus. Nu kreeg ik 3 kniekousjes in een platte doos van hard dik karton. Het had in een A4 envelop gekund als postpakketje. De doos was moeilijk open te maken , vervelende klus! De kousen waren perfect , Judith. ,

Snel en correcte levering

Dag later bestelling in huis. Goed verpakt en prima product.

Top panties

Mooie kwaliteit en mocht er toc iets zijn, dan wordt het ook opgelost.

Uitstekend en snelle levering

Fijn product, prima service

Ik heb al een aantal keer besteld bij oroblu. De 50 colors panty is echt een aanrader: fijne kwaliteit voor een erg betaalbare prijs. Het is een lekker zittende panty die bijna niet statisch wordt. Ook de bezorging verloopt goed, snelle bezorging. Een keer is een bestelling niet aangekomen door een fout bij de bezorgdienst. Dit werd netjes opgelost!

Prima ervaring, snelle levering

Mijn favoriete panty die ik normaal bij een modewinkel koop, maar dat kan even niet

Zeer goed service

7 Industrieweg V