snelle service

zeer tevreden

Goede en snelle retourafwerking.

Superfijn materiaal!

Mooie pasform, fijn materiaal, blijft ook mooi in de was. Ik heb dit product al jaren (30 jaar) in gebruik. Wil niets anders.

Ook na 25 jaar nog steeds de mooiste en sterkste panty!

Ik draag al zo'n 25 jaar panty's van oroblu, alleen de magie 20 den kleur zwart en kleur dune. Altijd weer fijn om te dragen, mede door de brede tailleband. Daarnaast heeft ie een mooie glans en is ie ijzersterk. Na wassen komt ie ook weer mooi in model. Nog steeds een zeer tevreden koper. Haal de magie en de kleur dune alsjeblieft niet uit de collectie. Dit is nl de allermooiste kleur voor onder een rokje.

Pakje nog niet ontvangen

Ik hoop dat het nog komt

Perfect!

Goede producten en zeer snelle levering. Erg fijn!

snelle en adequate

meedenkende klantenservice en zeer snelle afhandeling van zowel bestelling als omruilen

Snelle levering!

Snelle levering, mooi product. En geen verzendkosten!

Snel geleverd, prima.

Goed product.

Mooie producten

Oroblu heeft mooie producten! Ik koop al enkele jaren de Cheryl-maillots en die zitten heerlijk. Echter, de kleur komt niet altijd overeen met de foto's op de website. Zo kocht in onlangs de Cheryl-maillot in de kleur Camel. De kleur ziet er op de website veel meer beige en huidskleurachtiger uit dan in het echt. Thuis was de kleur te oranje en minder naturel dan de afbeelding deed vermoeden.

Ik bestel hier altijd. Ik ben nog steeds te vreden

UItstekend

Mooi, maar wat milieuonvriendelijk

Goede kwaliteit producten, snel geleverd ook, maar jongens wat een hoeveelheid verpakkingsmateriaal!!! Dat moet echt anders. Voor vier slipjes kreeg ik een grote dood met een hoop opvulsel en ieder slipje in een apart doosje. Mijn hele bestelling had in een middelgrote envelop gepast zonder al dat verpakkingsmateriaal erbij. Daar mag dit bedrijf echt wel eens aandacht aan besteden.

zeer vlug bezorgd

Goede support, snelle levering zonder teveel extra kosten voor het buitenland!

Niet positief

Huisnummer was niet correct overgenomen, zodat de bestelling op een ander adres is bezorgd. Het kostte nogal wat moeite om te achterhalen waar het bezorgd was. Gelukkig heb ik het daar wel kunnen ophalen. Degene bij wie het pakje bezorgd was, piekerde er ook al over hoe het bij de juiste persoon zou kunnen komen…

Zoals altijd bij Oroblu: prima kwaliteit, prima verzending.

Volgens het boekje

Van bestelling tot bezorging: alles verliep volgens het boekje.

Prima dunne sokjes die absoluut altijd op je hiel blijven zitten.

High standart quality product

I used the product more than 22 years, the qualirty of the product is very good, all the Oroblu product is recommended

Mooie kwaliteit

Geweldig als je lange benen hebt. Geen laaghangend kruis. Ik draag ze al zeker 30 jaar. M vr gr. Henny post staneke

Snelle afhandeling

Twee slips retour gestuurd en binnen 'n paar dagen de goede maat ontvangen. Echt super

7 Industrieweg V

Vught 5262 GJ