Snelle en goede service

Binnen een dag is de bestelling in de brievenbus beland

eerste ervaring zeker niet slecht

moest wel flink zoeken naar een eenvoudige panty. Allerlei info over teenstuk en broekje gaf verwarring

Perfecte verzending en perfecte panty’s

De verzending was snel en de panty’s zijn review wat ik er van verwacht had. Super!

Top, goede producten en snelle bezorging.

Ik heb dit product al jaren en nu weer wat nieuwe aangeschaft. Kwalitatief heel goed, ben er weer blij mee.

Een zomerpanty ontvangen met een grote ladder, netjes gemeld dat ik de panty zo had ontvangen. Wat natuurlijk niet te controleren is. Maar kreeg toch een nieuwe toegestuurd. Keurig netjes.

Uitstekend dus een 10

Vlotte en goede leveringen

Heel tevreden

Prettige communicatie, snelle levering, goed kwaliteit

Goede web-winkel

ik ben zeer tevreden

Ik heb de bestelling correct (precies wat ik besteld had) - goed verpakt - en tijdig ontvangen.

In verschillende winkels geweest. Niet meer te krijgen.

Geen verzendkosten, snelle levering. En de bh’s zijn van goede kwaliteit.

De bh’s zijn van uitstekende kwaliteit. Gaan lang mee. Bovendien geen verzendkosten,snelle levering.

Vlot geleverd en mooie kwaliteit.

Fijn om te hebben en te dragen.

PRIMA!

Alles klopte! Hou vol!

Prima kwaliteit en snel

Mijn derde bloesje met satijnen kraagje besteld. Ook mooie panties.

Alles prima gegaan

Besteld en de volgende dag in huis. Uitstekende service, als er iets mis gaat.

Ik ontving een panty en bleek al een ladder in te zitten voor ik hem had aangetrokken. Meteen contact opgenomen en gezien ik haast had om een nieuwe te ontvangen ivm een bruiloft hebben ze mij de andere dag meteen een nieuwe gestuurd met kosteloos handschoentjes erbij voor het ongemak. Top service!

Goede service.

Slecht .

Ik heb geen kousen ontvangen. De bezorger meldde dat hij het afgeleverd had . Het zou een brievenbus pakketje zijn . Hella de brievenbus was leeg en ook de buren hadden niets ontvangen . Heb klacht bij DHL en bij Oroblu ingediend . Wacht nu op uitslag van de onderzoeken en wil als nog mijn betaalde bestelling ontvangen.

Antwort des Geschäftsinhabers

We hebben nogmaals contact opgenomen en het probleem opgelost.

Oroblu levert topkwaliteit met uitstekende service

Duidelijke internetsite,prima aanbod van uitstekende kwaliteitsproducten en snelle levering aan huis!

Ontevreden!

Pakket in de brievenbus gepropt, konden het er binna niet uitkrijgen! Gaat brievenbus kapot door!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Pieternella, Wat ontzettend vervelend. Wij hebben een melding gemaakt bij DHL!

Alles kwalitatief hoogwaardig geregeld

Makkelijk online bestellen, goede update over stand van zaken rondom verzending, prima product, keurig verpakt

Oroblu, kwaliteit producten

Ik gebruik An jarenlang Oroblu. panty’s ondergoed shirts. Mooie kwaliteit. Echt een aanrader. Bestellen via de webshop gaat gemakkelijk. Een nadeel bij retourneren. De retourzending moet je wel zelf betalen en dat vind ik niet goed bij zo’n betrekkelijk duur merk. Vandaar geen vijf waardering sterren.

Correct en snel geleverd

Duidelijke website en goede en snelle levering, Mooi product!

Duidelijke website en snelle verzending.

7 Industrieweg V

Vught 5262 GJ