Gemakkelijk en snel bezorgd.

Wat een prachtig turtleneck shirt!

Zoals jullie kunnen zien hebben mijn zussen Alide en Maria (tweeling) hun belofte om (levenslang) Oroblu te promoten waar gemaakt! Ik ben heel tevreden met mijn aankoop en er zullen zeker meerdere bestellingen volgen!

Goede website, makkelijk bestellen, snelle levering.

Zoals altijd perfect

Perfect ……..

Van bestelling tot levering is alles prima verlopen

Website heel overzichtelijk, en ook bestelling en levering verliep perfect.

Alles prima in orde!

Alles prima in orde!

Goede kwaliteit legging, ook voor lange mensen.

Correcte levering en afhandeling

Kniekousjes zijn correct geleverd en voldoen helemaal.

Snelle correcte levering

Deze stay-ups behoren al jaren tot mijn favorieten!

Mooi

Hele mooie fijne panty’s die goed zitten en niet zo raar hoog vallen als je klein bent zoals ik. Fijne prijs ook! Meer dan de helft goedkoper dan de wolford panty’s die ik eerst altijd droeg.

Fijne panty

Oroblu’s zijn mijn favoriete panties. Is altijd goed

Super kousen en panty's

Koop al bijna 25 jaar deze kousen en panty's

Ja zeker oroblu is prima als je precies weet welke maat en dikte zo als ik bestellen en ja het zit prima past goed en de bestelling snel in huis. Ga zo door heel te vreden MH de Groot Tullekensbocht9 Beekbergen

Mooie collectie

Mijn bestelling snel geleverd.

Snel geleverd en goed verpakt

Snel mijn bestelling thuis

Service en geweldig om te dragen

By far: THE BEST !

Wij zijn al jaren razend enthousiast over de body en turtleneck van ORUBLU. Het is voor ons: levenslang de bodywear van Orublu. We worden vaak gevraagd wáar wij deze mooie coltruitjes aankopen. HEEL GRAAG zouden wij de turtleneck OOK in de kleuren roomwit en koraalrood kunnen aankopen. Wij zullen dan levenslang reclame maken voor Orublu. Maria en Alide van Heck

Oroblu artikelen zijn van goede kwaliteit en blijven mooi Ruime keuze en snelle afhandeling

Aanrader

Snelle levering.

Zeer snelle en correcte service. Heel goed verpakt om beschadiging te voorkomen.

Prachtige collectie’ zeer goede kwaliteit en afwerking! Love it

prima kwaliteit

prima kwaliteit

Perfect!

Snelle bezorging, juiste producten.

7 Industrieweg V

Vught 5262 GJ