Top boxershort

Blijven goed zitten, kruipen NIET omhoog, en ze blijven zeer goed in model

uitstekend

zeer goede producten, tijdig geleverd.

snelle, goede bezorging

n.v.t.

Snelle levering en top kwaliteit panty’s

De beste panty’s

Prachtige panty’s

Prachtige panty’s die na vaak wassen nog steeds mooi zijn

Top kwaliteit

Prachtige kousen goed kwaliteit en mooie kleuren

Topklasse

Oroblu panty gebruik ik al jaren. Perfecte pasvorm en kwalitatief goed

Zeer goed.

Vanaf het bestelmoment, is alles keurig verlopen. Wat ik als groot voordeel beschouw (maar dat had ik pas na levering van het product in de gaten) dat bij evt. ruilen naar een andere maat, de klant niet opnieuw hoeft te betalen. Dit was bij mij overigens nvt.

Prachtige panty’s voor goede prijs!

Oroblu panty’s en kousen draag ik van september tot april, bijna dagelijks! Voel mij zeer vrouwelijk met dit merk! Prima prijs kwaliteit verhouding!

Oroblu heeft prachtige producten en een supersnelle levering!

De producten van Oroblu zijn van een goede en mooie kwaliteit. Ik bestel er voor mezelf maar ook voor mijn 98 jarige moeder. Ze zit in een verpleeg-instelling. Panty’s zijn dan niet echt handig als je geholpen moet worden bij het naar de wc gaan. Voor haar bestel ik altijd de hold-up kousen. Ik had ze bij de laatste bestelling binnen 2 dagen in huis!!

Prima verzorgd

De hele afwikkeling is heel goed, zou het alleen prettig vinden als er minder verpakking omheen gedaan zou worden

De enige kwaliteit panty's!

De beste panty's die er zijn. Stevig, mooi en voor ieder wat wils. Blijven óók lang goed bij werk. (Plaisir 40 dn).

Matige kwaliteit

De laatste paar bestellingen die ik gedaan heb(body’s) zijn van matige kwaliteit. Drukknoopjes zijn snel lam of sluiten niet goed waardoor je body niet meer kan dragen.

Uitstekende kwaliteit en pasvorm

In het verleden meerdere producten van Oroblu gekocht. Ben er zeer tevreden over, vandaar mijn nieuwe aankoop.

Uitstekende klantenservice!

Mijn account was vervallen en bleek niet meer bruikbaar. Dit gemeld via de contactgegevens en ik werd keurig netjes teruggebeld. Over de kwaliteit van de producten kan ik kort zijn. Ik draag al jaren de Oroblu panty’s. Top kwaliteit!

Kwaliteit en service

Het product kwam goed overeen met info op de website. Er zat een goede was instructie bij. Het is prachtige stof en past goed.

Heel snelle levering, website duidelijk en helder.

In 1 woord: voor herhaling vatbaar.

Gewoon goed en verzorgd.

Zie boven, behoeft geen toelichting.

Prima alles op tijd.

Duidelijke website, aflevering precies aangegeven. Alles klopt.

Top kwaliteit

Top kwaliteit. Snelle levering.

Mooie panties, razendsnelle service

Ik was verbaasd over de snelheid waarmee de bestelde panties werden thuisbezorgd.

Duidelijke communicatie. En snel geleverd.

Alles perfect in orde!

Snelle verzending, netjes verpakt.

In een woord TOP.

Ik heb 2 broekjes van orublu besteld. De bestelling werd goed verpakt supersnel gelverd

7 Industrieweg V

Vught 5262 GJ