Mooi shirt, goede kwaliteit

Zwart shirtje gekocht voor overal onder. Lekker zacht en mooie kwaliteit!

The most invisible tights ever!

Fantastische onzichtbare nylons!

Prima levering

Heerlijke zittende slips en blijven ook mooi na menige wasbeurt.!

Fijne producten

Fijne producten, snelle service, overzichtelijk, prijs/kwaliteit in verhouding

Mooie producten en snelle levering

Precies wat ik zocht

Snelle levering van mooi product

Vind de hemdjes van modal echt heel fijn! Favoriet!

Ruime keus uit mooie kwaliteits producten. Levering is snel en goed verpakt.

Super snelle levering kousen prima kwaliteit

Perfecte service

Snelle verzending en goed verpakt. Niets op aan te merken.

Fijn tshirt met sterke chemische lucht

De tshirts van Oroblu draag ik al jaren. Fijne basis- tshirts, die lang mooi blijven. Helaas zit in de laatste tshirts, die ik heb gekocht, een sterke chemische lucht, die ook na een paar keer wassen er in blijft. Jammer.

Bestelling goed ontvangen ,met verzoek bestelling niet in de brievenbus te proppen.

Niet in de brievenbus te proppen maar aan de voordeur af te geven

Heb mijn bestelling nog niet ontvangen :(

Het is al bijna een week sinds ik mijn bestelling plaatste, maar ik heb de producten nog steeds niet in huis. Ik ben zeer niet te spreken over DHL. Ik krijg totaal geen informatie over waar mijn pakket is en wanneer het wordt bezorgd. Ook als ik met andere online aankopen met DHL te maken krijg, is het altijd maar weer afwachten wanneer je pakket komt d.v. Het merk Oroblu moet zich inlaten met een betrouwbare, degelijke pakketbezorgdienst, m.i.

Prima kwaliteit

Zie boven

Goed product

Wat een snelle levering en de pasvorm is top!

geen wachtwoord

Toen ik een nieuw wachtwoord aanvroeg, kreeg ik geen e-mail, tot 2 x toe. Uiteindelijk heb ik maar ene nieuw account aangemaakt. Producten verder prima.

Dit ondergoed zit perfect.

Ik draag dit ondergoed al jaren en bevalt me prima!

Alle top!

Volgende keer ga ik jullie site weer opzoeken!

Mooie panty zoals omschreven. Snelle levering.

Zie bovenstaande

Goede retour service

Had zelf een onjuiste kleur besteld Omruilen geen probleem Had er twee besteld Waarvan ik er bij één al gelijk een gat in heb getrokken, panty viel klein uit Had wel iets betere kwaliteit verwacht voor die prijs Was wel een dunne variant Heb ook de dikkere en die bevallen goed

Ik draag al jaren de bodywear van Orublu en hij BLIJFT mijn favoriet !

Het draagcomfort is zó hoog. Orublu shirt en body staan bij mij op nr. 1

Het product voldoet niet aan de verwachting

De kousenvoetjes schuiven ondanks de rubberen strip steeds onder de voet

Niet zo best

Ik gebuik al jaren pantys van jullie merk, altijd naar tevredenheid. Had nu voor het eerst een wat lagere dernier 20. Maar ik had meteen dezelfde dag er al een gat en ladder in, ben ik eigenlijk niet gewend van jullie. Heb bij aanbevelen nee gedaan, maar dat geldt dus voor de 20 dernier magie panty. Met vriendelijke groet, Carola Steenbreker

Goed is goed

7 Industrieweg V