Mooie panty’s

Mooie panty’s, zacht glanzend en soepel. Snel en correct geleverd.

Goede panty

De panty is van goede kwaliteit maar de maat s maxi met ondersteuning is aan de krappe kant voor mensen van 1.85 en bijna 100 kg. Dat vindt ik jammer.

Makkelijke website. Snelle levering.

Super-snelle levering! Bijzonder duidelijke website en daarbij nog heel mooi verpakt ook!

Goede kwaliteit en snel

Prima kwaliteit producten en super snelle levering.

Mooie kousjes, maar ze gaan gauw stuk

De kousjes zijn mooi, maar de teen is niet versterkt, zodat ik op de de eerste dag dat ik ze droeg, al een groot gat in de teen kreeg

Een zeer correcte afhandeling!

De bestelling is bijzonder vlot afgehandeld en bezorgd!

Prachtige panties, makkelijk besteld en supersnel geleverd

Prachtige panties, makkelijk besteld en supersnel geleverd.

Fantastische kwaliteit en snelle bezorging.

Heerlijk zacht en mooie kleur.

Slecht

De kousevoetjes zijn waardeloos zakken steeds van mijn hiel! Dik € 12 weggegooid

Zie onder

Mijn ervaring is heel positief en snel alles geregeld. Vind wel jammer dat Oosterlaar beenmode gestopt is in Deventer. Succes .

Prettig

Direct een medewerker aan de lijn en snel geholpen.

perfect

Perfect geregeld, en kwaliteit

Snelle en goede levering

De volgende dag al binnen

Fijne service en perfecte panty

Zeer fijne panty en snelle levering

Snel en goed verpakt

Snelle bezorging

Ik draag al jaren alleen oroblu magie 20 dus nog steeds heel tevreden. Zeer sterke kwaliteit met mooie glans.

Ik heb het idee dat een van de verpakkingen eerder geopend is.

Bij een van de twee verpakkingen was het plastic binnenzakje open en aan de onderkant van een kous zit een haakje. Dat vind ik wel heel vervelend maar ik houd niet van retour sturen. Ik accepteer het maar ben niet 100% tevreden. Deze review hoeft niet te worden geplaatst maar ik vind wel dat u het mag weten. Misschien is dit een incident.

Kwaliteit straalt er vanaf!

Ik heb inmiddels een aantal produkten gekocht en alle bevallen me in draagcomfort en blijven mooi na wassen en nat ophangen.

Snelle levering zonder problemen

Mooi product voor goede prijs.

Hele fijne kousen en snel geleverd

De kwaliteit van deze kousen is super, altijd goede voorraad en snel geleverd.

Super snelle nette verpakking

Super snel en netjes verpakt. Jammer dat de postbode er mee gooit. Staat op onze camera bij de deur. Is niet zo slim DHL. Gelukkig was dit niet breekbaar.

Zeer snelle bexorging

Nog nooit zo’n snelle bezirging gehad en zeer goed verpakt.

Snel ontvangen

Prima ervaring