Overzichtelijke webshop én een supersnelle levering.

Prettige ervaring. Zeker door de snelle levering!

Top!!

Ik ben al heel wat jaren fan van oroblu mooie stevige panty. Met een goed draag comfort

Mooie panty's

Ben erg tevreden over het merk en draag daarom al jaren panty's van Oroblu. Mooie kwaliteit.

Top producten

Duidelijke website, snelle levering.

Snelle levering, in een stevige doos verpakt en een duidelijke site.

De bestelling was al na één dag binnen.

mooie producten, fijn materiaal

mooie producten, fijn materiaal

Zoals altijd heel tevreden

Snelle levering en mooie producten.

Snelle levering volgens informatie en prima afgeleverd.

Zie boven

Webshop is overzichtelijk en duidelijk, bestelling volgende dag ontvangen.

Heel tevreden!

De panty's zien er mooi uit op de huid en zitten heerlijk! Helaas zijn ze wel erg kwetsbaar waardoor ik vrij snel weer toe ben aan vervanging.

Goede top snel geleverd

Goed en snelle levering

Goed en snelle levering

Uitstekende webshop

Het artikel wat ik wilde bestellen vond ik gemakkelijk in de webshop en de levering was er binnen de afgesproken tijd.

Fijne panty’s

Ik draag de panty’s van Oroblu al tientallen jaren. Ben er zeer tevreden over! Snelle levering.

Terugsturen kost geld

Een bestelling plaatsen is makkelijk, maar als iets niet past is terugsturen niet gratis! Dat staat in wel heel kleine lettertjes…

Heel goede kwaliteit ondergoed.

Oroblu ondergoed draag ik al vele jaren tot grote tevredenheid, en het is onverslijtbaar.

Bij het aantrekken van de glitterpanty, ging de panty al stuk…

Bij het aantrekken van de glitterpanty, ging de panty al stuk…

Zeer overzichtelijke site en alle kleuren panty's te bestellen.

In de winkel was de gewenste kleur panty niet voorradig. Toen de site van Oroblu ontdekt! Fijn, makkelijk te doen en alle kleuren te bestellen. Ik ga vaker iets aanschaffen via deze site!

Top service!

Altijd een feestje om een pakketje van Oroblu te ontvangen, keurig netjes verpakt en de allerbeste panty's die er zijn! Al jaren fan! Helaas raakte de laatste keer mijn pakketje onderweg beschadigd bij DHL, maar dit werd ruimschoots gecompenseerd door Oroblu, zo fijn zulke service! Ga zo door en tot de volgende bestelling. :-)

perfect

Goede en snelle levering

Een duidelijke website, met correcte afhandeling

Hel fijn! Correct!!

Vandaag besteld morgen in huis

Goede kousjes, verzending slecht

Prima kousjes, maar verpakt in brievenbusdoos. Dat ging er aan de buitenkant wel in, maar was er binnen niet uit te krijgen. De binnenopening is íets kleiner dan buiten.

7 Industrieweg V

Vught 5262 GJ