Snelle levering van een van mijn favorite merken!

Vlotte aflevering

Kwaliteit is nog steeds goed. Jammer dat het geen 20 dernier is.

Mooie panty’s

Mooie panty’s! Tevreden mee! Je benen zijn gelijk natuurlijk bruin!

Super service, te laat opgehaald en toch weer snel geleverd

Dit verdient zeker een pluim !!! Door alle drukte had ik niet goed gekeken naar het DHL Service Point adres, waardoor mijn pakket retour afzender is gestuurd. Direct nadat Oroblu klanten service mijn pakket retour had ontvangen, is deze dezelfde dag wederom ZONDER EXTRA KOSTEN opgestuurd. Nou dat is toch wel TOP service - echt heel blij mee !

hele mooie panty's

De panty's zijn echt geweldig in een woord

Uitstekend.

Goede service, prima kousen.

Duidelijke site, snelle levering.

Bekend met de Oroblu ,goede kwaliteit panty's, fijne website,veel keuze en snelle levering in de brievenbus. Zeer tevreden.

Prettig contact en snelle verwerking van bestelling.

Het lukte mij aanvankelijk niet om mijn bestelling te betalen via Ideal of bankoverschrijving. Tot ik een mail ontving van Hosiery Center b.v. met een Nederlands Banknummer. Na een telefoontje of ik goed gehandeld had was het in no time voor elkaar en kreeg ik de panty's thuisbezorgd.

bestelling bleek van vorig seizoen, dus niet meer aanwezig

De panty was er niet meer die ik had gekocht. Ze hebben me gemaild en geld teruggegeven, dat ging vlot en prima. Wel jammer.

Prima site en snelle bezorging

Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht en bezorging ging snel

Snelle levering , prima kwaliteit.

Ik draag al jaren de beenmode van Oroblue. Erg tevreden over. Blijft mooi en heeft een fijn draagcomfort. De kleuren zijn mooi te combineren..

Mooie panty’s, snelle levering

Prima! Mooie kwaliteit panty’s. Snel en zorgvuldig verdtuurd

Prima website, vlotte levering en prachtige producten!

Ik kies al jarenlang Oroblu voor mijn panties. Deze keer heb ik ook lingerie gekocht. Wat jammer dat ik niet eerder wist dat ook deze artikelen zo mooi zijn!

Top producten en snelle bezorging!

Ik bestel altijd de stay-up kousen van Oroblu voor mijn 97-jarige moeder die in een rolstoel zit en verzorgd wordt in een verpleeghuis. Ze is er heel blij mee. En de verzorgende natuurlijk ook.

zoals altijd snelle levering, goed verpakt en goede informatie

Correct verzonden.

Fijn dat pakketje door de brievenbus kon . Goed en fijn verpakt. Goede en mooie kwaliteit panty's. (Ondanks dat ze duur zijn).

Fijne panty! Goede kleur en pasvorm

Al meerdere keren zwarte bestelt helemaal top . Nu voor het eerst huidskleur na 3xuur zakt er al een af , andere silicone band ? Het probleem was binnen een week naar tevredenheid opgelost, helemaal top . Nogmaals bedankt

Gelukkig op voorraad!

Snelle levering uit voorraad.

Heb mijn bestelde artikel helaas nooit ontvangen.

Kreeg na paar dagen bevestiging van retour zonder ooit iets ontvangen te hebben. Wacht nu op geld terug, dan probeer ik het opnieuw..

Jammer dat het in de brievenbus gepropt is. Voortaan graag als pakketje afleveren!

Redelijk!

Top!!!

Mooie kleur heel natuurlijk en een supermooie kwaliteit

Prima en snelle service

Prima dn snelle service, alleen de aflevering bij de door de koerier uitgekozen DHL winkel vond ik niet zo'n goede keuze

7 Industrieweg V

Vught 5262 GJ