Help! De kwaliteit van de boxer shorts is te slap en daardoor niet vormvast. Graag steviger stof zoals in voorafgaande jaren.

Alles naar wens!

Mooi product, snelle verzending!

Mijn bestelde panty's zijn voor een bruiloft eind deze maand, ik heb ze dus nog niet gedragen.

De bezorging was gevraagd voor de avond maar ze werden s'morgens bezorgd, gelukkig was ik nog thuis maar zo was het niet bedoeld. Verder prima a.

Goede en snelle service. Top!

Prima en snel

Vlotte verzending en mooie panty's

Snelle levering , goede kwaliteit

Gied product. Blijvende kwaliteit. Snel geleverd

Goed product. Blijvende kwaliteit. Snel geregeld

top

Altijd zeer snelle en correcte levering

Betrouwbaar

Bestelling boxers gedaan. 6 stuks besteld, binnen een half uur werd meegedeeld, dat er maar 5 in voorraad waren. Deze waren al verzonden en voor 1 ontvingen we een creditnota. Binnen een paar dagen was het teveel betaalde bedrag teruggestort. Daarom, goede, kwalitatieve artikelen. Betrouwbaar bedrijf.

2 verschillende panty’s besteld. Een zwarte en een huidskleur(sun) erg mooie panty’s, zitten goed en blijven heel lang mooi

Netjes afgeleverd maar verpakking te groor

Netjes afgeleverd Verpakking veel te groot.

Super fijn, wel even wennen dat het goed gaat

Love the stay-ups

I have been wearing the stay-ups for years. Expensive, yes but I find them worth it.

Goed kwaliteit

Top en snel service

Alles klopte

G.b.

Bestelling mooi op tijd geleverd. Ben zeer tevreden over de geleverde panty's.

Prima product

Alles aan het product maar de verzending kan beter. Een grote doos voor 3 boxershorts en daar weer 4 doosjes in. Kan gewoon in een envelop worden vetstuurd

ik ga er nog kopen

die brede band maakt het echt goed. zit echt heel comfortabel

Was bij de Bijenkorf hadden ze mijn panty s niet dus dit is perfect

Zo snel had ik de panty’s niet verwacht . Ga niet meer naar een winkel .was voor niks naar de Bijenkorf geweest . Hele schappen waren leeg ,met het verhaal slechte levering .

Mooie collectie prima service

Zeer ruime keuze en prima service

Binnen 1 dag in huis

Tevreden klant

Snelle levering, goede kwaliteit, aanvullende informatie. Top!

7 Industrieweg V

Vught 5262 GJ