Netjes verpakt en verzonden

Goede kwaliteit panty's

De panty's van Oroblu zijn van een zeer goede kwaliteit. Ik kies altijd voor de Different vanwege de hoge tailleband. Maat S zit perfect; ik ben 1.57 meter.

Mijn favoriete merk

Prima levering

Snel en netjes geleverd, als brievenbuspakje.

Altijd mooie panty’s!

Hele fijne service en kwaliteit

Heel fijn

Snelle levering en goede product kwaliteit

Komen hun afspraken na. Geen ingewikkelde procedures. Zeer snel en correcte levering. In een woord geweldig.

Goede informatie mbt de follow-up en snelle service!

Perfecte afhandeling

Wel jammer dat een soort panty m Niet voorradig is maar dat niet op de vermeld staat bij bestelling. Geld werd snel weer teruggeboekt maar dan nog. Had ik nog andere keuze kunnen maken.

Mooie panty's,goede service, vriendelijk personeel

2 panty's besteld ,helaas had ik de maat verkeerd genoteerd. Geen probleem, teruggestuurd om te ruilen en omdat er 1 niet meer was in die maat kreeg ik geld terug gestort van die ene en de andere opgestuurd in de goede maat. Goede service

Prima ervaring-

Mooie pantys en ik was blij dat ik toch een maat groter had gekozen. Ze passen perfect.

Goede service en een perfect product!

Goede steunpanty

Heb vaak last van dikke enkels. Met de steunpanty van Oroblu is dat aanzienlijk minder en ze zitten lekker stevig.

Perfect!

Duidelijke site, snelle levering

Snelle en juiste levering

Snelle levering. Prima

Snelle goede levering met hele goede panty’s!!

Ik ben al meer dan 20 jaar tevreden over de panty’s van Oroblu. Ze zijn goed,gaan lang mee,zitten lekker,zien er mooi uit. Ik heb nooit geen andere.

Omschrijving klopt met werkelijkheid

Snel en correct geleverd

Perfecte vlotte service.

Perfecte vlotte service. En mooi product.

Ruime keus, snelle levering

Ruime keuze, zeer snellevering via DHL. Op dhl zelf valt wat aan te merken. Regelmatig koop ik hier stayups. Blij dat ik ooit dit adres heb gevonden. Draag bijna nooit een ander merk sinds het bestaan van Oroblu.

Ik draag al jaren Oroblu panty's en kousjes en die zijn top. Mooie beenmode, stevig en sterk! Een aanrader

Prachtig en stevig!

Goeie bruine kleur! Maat zit als gegoten, en stevig!

7 Industrieweg V

Vught 5262 GJ